AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hvor mye sover deres baby i løpet av et døgn og hvor gammel er hun/han? Har dere noen faste rutiner eller sover baby som den vil? Spør fordi jeg har en baby på 5 uker som jeg syntes sover lite på dagtid. Sover godt om natten (fra 23-00 til 06-08, men våkner for mat en gang mellom der). På dagtid sover han noen ganger bare 1-2 timer og 5-10 minutter her og der.. mens andre dager kan han sove flere timer i strekk. Anonymkode: 853db...a8d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Jeg har hatt en av hver baby. Første sov svært dårlig på natt og masse på dagtid, men kun oppå brystet mitt. Andre sov godt på natten, tilsvarende som din, men bare 5-20 minutter i bæreselen på dagtid. Nektet vogn og seng på dagtid. Prøv noen ting du ikke har prøvd før og se om det hjelper? Anonymkode: 4c7bc...409
Kassiopeia8 Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Da min var 5 uker gammel sov han stort sett utenom mat og bleieskift. Men han hadde et veldig behov for nærhet, så det ble grining og surving om han måtte lugge for seg selv. Dagsovingen ble derfor i armene mine, i bæretøy eller i vogn på trilletur. Noen av duppene varte i en halvtime, andre i tre timer. Da hadde han heller ingen rutiner, men sov når han ville. La seg i senga med oss ca kl 10 og sov til 8-9-tida. Rundt 2,5 mnd innførte vi leggerutiner, og nå når baby er 3 mnd sovner han i senga i 6-tida. Får pupp når jeg legger meg, så et par ganger på natta og så når vi våkner i 7-tida. Han er våken stort sett 1,5-2timer før dupp, og duppene varer stort sett 1 time og av og til 2.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Jeg har også hatt en av hver. Det vil si, den siste sov utrolig mye hele døgnet da hun var 5 mnd., hun var våken til sammen 3-4 timer i døgnet de første ukene. Når hun etter hvert våknet litt til, var hun mye våken på natten og sov ganske godt på dagtid. Den første var som din, sov godt om natten og kort/lite om dagen. Hun sov alltid mindre på dagtid sammenlignet med de andre i barselgruppen. Hun sluttet ganske tidlig med dagsoving også (før hun ble to), men har alltid sovet godt og våknet lite om natten. Anonymkode: ba6da...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå