Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter et brudd, eller hvor langt inni et nytt forhold forventer dere at kjæresten har ryddet ut ting og tang, klær og greier etter forrige? Eller er ikke dette viktig? 🤷‍♀️

Anonymkode: 4acb8...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer at det er ryddet ut når man starter ett nytt forhold, men har forståelse for at det kan dukke opp ting bakerst i skapet.

Anonymkode: 3e9f7...251

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter et brudd, eller hvor langt inni et nytt forhold forventer dere at kjæresten har ryddet ut ting og tang, klær og greier etter forrige? Eller er ikke dette viktig? 🤷‍♀️

Min eks har ennå ikke henta siste ting 3 år etter bruddet. Han får dem på døra når søstera mi kjører over. Han er nyetablert med bonusbarn brw. Men overlater til meg å rydde ut. Familien min har pakka ned og kjørt ALT til ham. 

Anonymkode: ac07e...519

Skrevet

Hvor lenge etter bruddet er jo opp til en og enhver. Men jeg forventer at det skjer før ny partner kommer inn i bildet, dvs. hvis jeg er ny partner. 

Anonymkode: b24c0...8ad

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg vet har ikke kjæresten noen greier etter ekser.

Men han har aldri hatt langvarig kjæreste eller samboer. Jeg har hatt flere. Så jeg har bla møbler og utstyr jeg har kjøpt sammen med ekser. Og ting fra dem, som gaver og brev. Pluss gamle papirer og sånt fra livet med siste eksen, holder på å kvitte meg med papirene nå.

Har data kjæresten i et år. 

Skrevet

Nå flytta kjæresten min inn hos meg, og i huset mitt har jeg ikke hatt andre samboere. Tok allikevel en gjennomgang før han flyttet inn, kastet t-skjorter som har jeg rotet med før kjæresten hadde lagt igjen f.eks. Samboeren tok alle sine ting hit, og det har dukket opp jente t-skjorter som han påstår er hans, sikkert fordi han frykter at jeg skal klikke (psyko-eks i bildet der). 

Syns det er veldig greit å ta denne gjennomgangen før man flytter sammen, ingen ønsker jo å ha fortiden rett foran seg i form av minner og ting.

Anonymkode: 6878b...795

• Liker 1
Skrevet

Med mindre eksen var død, så hadde jeg forventet at hun tok med seg sitt da hun flyttet, og at det som evt var igjen ble kastet (f.eks sokker og t-skjorter.

Anonymkode: fccea...6aa

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer øyeblikkelig like etter bruddet. Men om tingene blir hentet samme dag blir noe annet. Jeg satt tingene til eksen min i uteboden  så fikk han hente det når det passet han. Til slutt så ringte faren min han å ba han om tømme boden for den skulle ikke stå til i bruk av hans ting. Han fikk heller da leie seg en bod om det var så viktig. Resten er en historie.

Anonymkode: 6aa6a...fd8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre eksen var død, så hadde jeg forventet at hun tok med seg sitt da hun flyttet, og at det som evt var igjen ble kastet (f.eks sokker og t-skjorter.

Anonymkode: fccea...6aa

På en måte var eksen død. Jeg fikk ham i depresjonsbehandling etter bruddet vårt. Såkalt dyp funksjonell depresjon. Han klarte å ta videreutdanning men ikke å hente tingene sine. 

T-skjorter og sokker var det minste problemet  -sånt sendte jeg ham allerede første mnd. Nå flere år etterpå sorterer jeg ut feks barndomsbilder av ham. Det er ikke den slags ting noen kaster. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...