Gå til innhold

Vanskelig å velge mobil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg klarer ikke å bestemme meg for hva slags mobil jeg skal kjøpe meg... :sjenert:

Jeg er ute etter en relativt billig mobil med kamera (Maks 2500).

Jeg er chess kunde og ønsker egentlig å fortsette med det, men jeg kan jo ikke binde meg til chess for å deretter kjøpe mobilen til en billig penge.

Jeg har lett på kellko men klarer jo aldri å bli enig med meg selv om hva som er lurt å gjøre... Bytte opperatør kanskje? Opperatører med Netcom sitt nett er utelukket ettersom de har forferdelig dårlig dekning der foreldrene mine bor.

Er det noen som kan gi meg noen gode råd?

På forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sony Ericsson K750i! Veldig billig i forhold til hva du får. 2 megapixel kamera med zoom og autofokus, MP3 spiller og stort minne. ;)

Skrevet
Sony Ericsson K750i! Veldig billig i forhold til hva du får. 2 megapixel kamera med zoom og autofokus, MP3 spiller og stort minne. ;)

Har kikket litt på den ja ;)

Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor det lønner seg å kjøpe den... :sjenert:

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis du er kunde hos Chess har du sjekket denne linken til billigere telefon? Som Chesskunde får du rabatt her. Du skal ha et temnmelig hefteig ringeforbruk hvis det skal lønne seg å kjøpe en mobil med binding, bytte abonnement og få adskillig høyere månedsavgift.

Skrevet

Ikke bruk Kelkoo, der er ikke alle leverandørene med + at det er mulig å kjøpe seg til en god plassering (men det sier de ikke noe om). Prøv www.dinpris.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...