Gå til innhold

Vis oss ditt leketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når får vi ta en pause fra penis-tråder og heller gå for en bildesamling av KG brukere sitt leketøy.

Anonymkode: 97b42...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke finne frem å ta bilde av samlingen min 😛 Har alt alt for mye.

Men jeg har alt herfra blandannet: https://www.lovense.com/ (første versjon, av de som har fått en andre)

Skrevet

Orker heller ikke å finne frem alt og ta bilde. Men samlingen består av blandt annet:

- et sett fra fifty shades som inneholder håndjern, pisk, diverse buttplugger, tau, minivibrator, blindfold. Og en til fra samme serie som heter bed restraint kit som er sånn at mann blir helt bundet til sengen.

- så det klassiske som dildoer, vibratorer, womanizer.

- tilbehør som oljer, spiselige sauser, sexterninger, og diverse spill

Skrevet
2 timer siden, Badbunny skrev:

Og en til fra samme serie som heter bed restraint kit som er sånn at mann blir helt bundet til sengen.

Yes please, tie me... tease me with a feather in blindfold, and I'll treat you like a queen for the rest of my life❤️

Problemet med dagens rammemadrasser er at det er ingen ting å feste tauet i, tror jeg må skru inn noen fester sånn i tilfelle noen vil binde meg fast, eller vil bindes fast🤭🤞

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har en del utstyr fra zado serien på orionsexshop... solide greier i skinn..... Div plugger, strap , sounding utstyr og vakuum pumper.... 

++++ mye jeg sikkert har glemt

Endret av Dominas leketøy
Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Yes please, tie me... tease me with a feather in blindfold, and I'll treat you like a queen for the rest of my life❤️

Problemet med dagens rammemadrasser er at det er ingen ting å feste tauet i, tror jeg må skru inn noen fester sånn i tilfelle noen vil binde meg fast, eller vil bindes fast🤭🤞

Jeg har sånn himmelseng så ta kan det festes i de stolpene😇

• Liker 1
Skrevet

Må samlingen byttes med ny dame? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...