AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 - Blitt hard - Blitt røykfri - Lagt på meg Anonymkode: 6bae8...3cd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Tror faktisk jeg har blitt litt mer tålmodig, og jeg prøver å fokusere på å bli flinkere på visse ting (jobbrelatert) Anonymkode: 64a30...290
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Nei, ikke nevneverdig. Anonymkode: fc462...f07
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 blitt enda mer enstøing, føler jeg. Nå er det jo 'lov' å være usosial. Ikke bra. Dvs. jeg har det jo bra, men det sosiale limet er nødvendig i samfunnet så vi ikke bare sitter og tenker på oss selv hele tiden. Anonymkode: 749a8...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Ja. Har akseptert at jeg har en alvorlig kronisk sykdom jeg tidligere har ignorert, og gjør det jeg kan for å leve med det og starte litt på nytt med nye rammer og grenser. Et roligere liv. Har også begynt å gå ned i vekt, kjøpt hus med forloveden, og generelt prøvd å sørge for at nære og kjære har det bra. Anonymkode: 7eb2f...b63 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 Blitt hardere, mer tålmodig, mer usosial. Jeg er mer trygg i meg selv og de prioriteringene jeg gjør. Anonymkode: 07eeb...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 ja, blitt mer selvgående. Anonymkode: 13942...ca0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 Jeg har blitt i bedre form, for jeg går mye når bussene blir fylt av potensielle smittebomber. Fokuserer på bedre helse og det gir resultater og året er ikke over ennå. Anonymkode: 157a6...a53
LittDiva Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 Trener mye mer, er mer ute i naturen, sparer mer, reiser ikke. Blitt en rutine menneske som jobber, trener og spiser.
GammelKaktus Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 Nei, egentlig ikke. Er som jeg alltid har vært jeg. Jaja, er jo mer restriktiv med hvem jeg treffer og hvem som får komme på besøk men det er jo ikke en varig endring. 😄
Metalbitch Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 Med et samlivsbrudd fra 2019 i sekken, så klart jeg går gjennom noen endringer. Jeg har fått et nærere forhold til mine barn. Med et barn i risikogruppe, er jeg veldig mye mer bevisst på smittevern. Holder meg inne og trives i eget selskap. Jeg tror jeg har blitt en bedre venninne, jeg stiller opp for mine og fokuset er ikke bare på meg lengre. Jeg har bevisst jobbet for å bli mer åpen og imøtekommende. Jeg er i veldig mye bedre form enn jeg har vært noen gang. Jeg løper, trener styrke og er mye ute på fjelltur. Jeg har gjort nødvendige økonomiske grep som vil gi meg en tryggere økonomi alene.
ekkoet Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 (endret) Ikke vært syk siden februar (pleier alltid ha noen forkjølelser ol.) Trener mer (igjen opp mot det at jeg ikke har vært syk har jeg fått kontinuitet over 6 mnd, har jeg aldri hatt før). Jeg har alltid vært av den typen som vasker hender, hoster/nyser aldri i hendene/luften like ikke ta på for mye håndtak osv. Jeg har vel nå tatt enda et steg i den retningen - prøver must mulig å unngå å ta på ting utenfor huset og blir enda mer "sjokkert" over folk som hoster i hender eller dropper håndvask. Endret 12. november 2020 av ekkoet 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 Absolutt. Ble alvorlig psykisk syk og kjemper meg tilbake til normalen. Men kanskje jeg aldri blir den normale gamle meg, og heretter må finne ut av nye normale meg. Dog har jeg lengst erfaring med den gamle, så prøver å komme dit først. Anonymkode: 58f9e...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 Ja. Etter et par turbulente år med en psykisk syk mann har jeg begynt til psykolog for å bli flinkere til å sette grenser for meg selv. Jeg har blitt flinkere av meg selv også på grunn av at det var visse ting han gjorde som til og med jeg (som er tidenes pushover) ikke kunne akseptere. Men jobber med å bli enda bedre. Jeg har også blitt mer komfortabel i rollen min som mamma. Fikk barn i fjor og alt var kaotisk og jeg følte meg aldri bra nok, men nå begynner jeg å få mer dreisen på det. Så generelt mer sikker på meg selv og prøver å se at jeg har verdi. Anonymkode: 5df43...d93
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 Lært meg veldig mye om dating og følelser. På den harde måten....... Anonymkode: 2f624...17d
Skogkatten Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 Positive endringer: - Nå som jeg ikke kan reise og være på farten som tidligere har jeg begynt å sette mer pris på det som er rundt meg. I sommer brukte jeg mye tid i hagen med å plante og så, og jeg dyrket både tomater og salat, sånt har aldri interessert meg før. Nå setter jeg stor pris på å mate fuglene, og sitter gjerne med en kopp te og ser på de ulike som kommer innom hagen. - Jeg har fått et bedre forhold til søsteren min. Vi har alltid vært veldig ulike og har ikke støtt hverandre spesielt nære, men nå som vi ikke kan treffe så ofte som vi pleier så har vi begynt å sette mer pris på hverandre. Negative endringer: - Jeg har alltid vært introvert og hatt en tendens til å trekke meg tilbake fremfor å være sosial. Nå som de kvalitetene oppmuntres har jeg blitt verre. Når en sjelden invitasjon til noe sosialt kommer så er mitt første instinkt å finne på en unnskyldning for å slippe, så ille var jeg ikke før. Men jeg tvinger meg til å delta og har det alltid koselig, jeg er glad i og vet at jeg trenger de menneskene jeg har rundt meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 På 3.11.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev: Hvordan? Anonymkode: 6bae8...3cd Slutte å ligge rundt, legger fokus på mannen og familien, Jeg var veldig egoistisk før corona. Anonymkode: a168b...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå