Minkalavvo Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hei Jeg snuser litt på å kjøpe en leilighet i påbegynt nybygg med min samboer. Det er to aktuelle leiligheter, hvor begge har helt lik planløsning og størrelse. Det som skiller de to er balkongen og solforhold. Den ene har ganske bra solforhold hele dagen med "utsikt" over hele bakgården og plassen. Så der får man mye å se, "stor utsikt" samt gode solforhold. Ligger i 5.etasje. Den andre har noe skygge fra veggen til tilhørende bygning, men vil ha full sol fra rundt 10-11 på dagen tipper jeg og frem til kvelden. Veggen til tilhørende bygning stikker litt ut og vil skjerme for innsyn av naboer på den ene siden. Veggen vil skape litt le for vind og vær samt enklere å lage en "kose krok" på balkongen. Ligger i 4.etasje Jeg syns det er vanskelig. Der vi bor nå så har vi sol fra morgen til kveld. På de varmeste dagene kan leiligheten bli ekstremt varm, men elsker likevel å ha sol hele døgnet!! jeg jobber turnus så rikelig med lys er viktig. I tillegg er ikke plantene/blomstene mine noe spesielt glad for full sol. Få høre hva dere tenker. Jeg vet det er en personlig sak men 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå