AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Den ble stjålet samme dagen som jeg fikk hentekode. Utlevert feil eller rotet bort, men det er skrevet under C for corona. Personen som har motatt feil pakke har nok likt innholdet da, dette var verktøy til flere tusen. Dette skjedde 21 oktober. Stusset på hvorfor hentekoden forsvant fra posten appen. Plutselig forsvant hele sending informasjonen også, så jeg stresset litt da jeg har en time å kjøre dit. Jeg kontaktet posten, den ble utlevert sa de 21 oktober. Kontaktet butikken dette gjelder og de skulle sende ut ny pakke eller kreditere. Jeg vil ha ny pakke sa jeg, men de har fortsatt ikke svart på mailen min. De sa de skulle prioritere meg da dette var et spesielt tilfelle, og i tillegg bestilte jeg 06 oktober, men postgangen tok lang tid. Jeg er veeeeldig misfornøyd med hvordan kundebehandlingen er blitt gjort i den butikken. De svarer at de ikke vet osv, selvom jeg sier hvem jeg har vært i kontakt med. Jeg fikk en tlf fra de før jeg fikk mail 28/10,men jeg satt på kurs og kunne ikke ta den. Jeg har chattet med de nesten daglig siden 22-23 oktober. Telefonen har for lang kø så jeg når ikke inn. Jegg har mistet så mye tid å fokus på kurset jeg er på. Har styrket på 2 prøver etter dette. Mine to første stryk. Er så drit lei. Noen som har vært borti lignende og har litt kunnskap rundt dette? Jeg har skrevet en lang klage nå i dag, men jeg har notert ned navn på hver og en av de vrange jeg pratet med.. De henviser meg til en annen og jeg må snakke med ny person og forklare hele forklaringen igjen og igjen. Dette gjelder en butikk som er stor i både Norge og Sverige. Tror det er flere også. Men jeg vurderer faktisk å gå til avisen med dette.. Anonymkode: b1ae2...da9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Butikken har gjort feilene, man skal ALLTID spørre om legitimasjon når man leverer ut en pakke for å se at det er rett person som mottar pakken Anonymkode: 8e67b...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Butikken har gjort feilene, man skal ALLTID spørre om legitimasjon når man leverer ut en pakke for å se at det er rett person som mottar pakken Anonymkode: 8e67b...5d4 Det er faktisk ikke en regel. Har man hentekode eller sendingsnummer så blir ikke ID sjekket med unntak av Rekommanderte sendinger og div pakker fra feks Telenor. Anonymkode: 3cef4...84b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Nettbutikken kan vel ikke stå ansvarlig for at pakken blir levert ut til noen andre? Anonymkode: 8df20...268
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Er ikke dette Posten sin feil? Kan godt hende du personlig må fortsatt klage til nettbutikken, og det er de som tar det igjen med posten som er underleverandør av logistikk-tjenester, men ja, er jo posten som rotet vekk pakken din? Anonymkode: fe95b...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå