AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #21 Del Skrevet 3. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjekk som ung😃 Anonymkode: fceaf...b1f Hunk 😍😍😍 Anonymkode: 47c1e...912 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #22 Del Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nå synes du Biden ikke er kjekk, da? Bestem deg. Anonymkode: 585e3...ba2 For å si det sånn så er ikke han den presidentkandidaten som var kompis med selveste pedoen av alle pedoer, nemlig Epstein. Så spar meg for den! 😡 Anonymkode: 29b3a...c87 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #23 Del Skrevet 3. november 2020 Han så bra ut som ung og det synes nå når han er eldre. Så skjønner hva du mener. Og så ser alle barna hans bra ut og. Faren til Joe Biden var også ordentlig kjekk, så alle har de utseendet med seg 😊 Anonymkode: fa90b...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #24 Del Skrevet 3. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn så er ikke han den presidentkandidaten som var kompis med selveste pedoen av alle pedoer, nemlig Epstein. Så spar meg for den! 😡 Anonymkode: 29b3a...c87 Tenker du på Clinton? Han var masse på øyen til Epsein. Anonymkode: 18296...e3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #25 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker du på Clinton? Han var masse på øyen til Epsein. Anonymkode: 18296...e3b Er klar over det, men ja egentlig var Clinton og ganske kjekk! Men ikke lat som du ikke vet hvem jeg tenker på, Trump var også kompis med Epstein. Må jo ha lov til å synes de er kjekke, Biden er langt fra noe pedo, så skjerp deg. Anonymkode: 29b3a...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #26 Del Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han så bra ut som ung og det synes nå når han er eldre. Så skjønner hva du mener. Og så ser alle barna hans bra ut og. Faren til Joe Biden var også ordentlig kjekk, så alle har de utseendet med seg 😊 Anonymkode: fa90b...6e6 Enig!😊 Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #27 Del Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må jo ha lov til å synes de er kjekke, Biden er langt fra noe pedo, så skjerp deg. Anonymkode: 29b3a...c87 Han liker unge jenter da, men det er vel lov 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 670c8...5f0 Anonymkode: 670c8...5f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #28 Del Skrevet 3. november 2020 Biden er kjekk, så absolutt! Jeg tenner på eldre menn, da🤪 K36 Anonymkode: fb129...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #29 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han liker unge jenter da, men det er vel lov Anonymkode: 670c8...5f0 Er jo ikke noe upassende der. Sier mer om deg enn om han, er du som legger noe seksuelt i en mann som åpenbart bare er vanlig hyggelig mot barn.. Kanskje du skulle gjøre noe med holdningene dine Anonymkode: 29b3a...c87 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #30 Del Skrevet 3. november 2020 Hvordan får jeg limt inn en gif? Jeg prøver...denne er ganske betegnende, denne lille jenta vrir seg unna når hånden hans "tilfeldigvis" nærmer seg brystet hennes: Anonymkode: 670c8...5f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #31 Del Skrevet 3. november 2020 Og her, vant til å få det som han vil tydeligvis: Anonymkode: 670c8...5f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #32 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan får jeg limt inn en gif? Jeg prøver...denne er ganske betegnende, denne lille jenta vrir seg unna når hånden hans "tilfeldigvis" nærmer seg brystet hennes: Anonymkode: 670c8...5f0 Herregud er jo bare tilfeldig. Du må slutte å seksualiserte et barns bryster, hva faen🤮 Anonymkode: 29b3a...c87 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 3. november 2020 #33 Del Skrevet 3. november 2020 Spørsmålet var bare om han er kjekk, ikke om han er en kvalmsekk. Han er hvit eldre mann med makt, hadde vært rarere om han ikke var en klåfingra kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 3. november 2020 #34 Del Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får jeg limt inn en gif? Jeg prøver...denne er ganske betegnende, denne lille jenta vrir seg unna når hånden hans "tilfeldigvis" nærmer seg brystet hennes: Anonymkode: 670c8...5f0 Gud bedre. Hun har da ikke bryst engang. Hun er et barn. Hun virker nervøs, fordi det er haug med mennesker som stirrer på henne. Dessuten er klippet i slow motion. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #35 Del Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Kaffefrøken skrev: Gud bedre. Hun har da ikke bryst engang. Hun er et barn. Hun virker nervøs, fordi det er haug med mennesker som stirrer på henne. Dessuten er klippet i slow motion. ^^^! Anonymkode: 29b3a...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #36 Del Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Kaffefrøken skrev: Gud bedre. Hun har da ikke bryst engang. Hun er et barn. Hun virker nervøs, fordi det er haug med mennesker som stirrer på henne. Dessuten er klippet i slow motion. Han gjør det samme med andre barn, holder enten hånda under brystet eller rett over, og nærmer seg saakte.. Anonymkode: 670c8...5f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 3. november 2020 #37 Del Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her, vant til å få det som han vil tydeligvis: Anonymkode: 670c8...5f0 Han ser mer ut som en bestemt og streng mann. "Du skal stå her", fordi dem skal ta bilde. Er det greit å være streng? Nei, men det er langt i fra det samme som å være pedo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 3. november 2020 #38 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han gjør det samme med andre barn, holder enten hånda under brystet eller rett over, og nærmer seg saakte.. Anonymkode: 670c8...5f0 Ja, når et klipp er i slow motion så nærmer alle seg saaakte. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hablador Skrevet 3. november 2020 #39 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare meg, eller Biden er litt sånn gammal-kjekk? Får håpe han vinner valget. Anonymkode: 29b3a...c87 Bare deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #40 Del Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Kaffefrøken skrev: Han ser mer ut som en bestemt og streng mann. "Du skal stå her", fordi dem skal ta bilde. Er det greit å være streng? Nei, men det er langt i fra det samme som å være pedo. Se nøye på hva han gjør etterpå du. Først stiller han henne slik at hun står med armen svært nær skrittet hans, så legger han hånda si under brystet hennes slik han gjør med flere andre. Det ER andre steder man kan holde i folk, eller? Anonymkode: 670c8...5f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå