Gå til innhold

Synd at ikke alle damer har like trang mus som dama mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er veltrent, nydelig trang mus med små indre kjønnslepper. Har jeg bare vært uheldig med de andre damene jeg har vært med eller er norske kvinner generelt videre vagina? 

Deilig å fylle henne opp og se at hun nyter. Hun er petit og generelt godt trent så mulig det har mye å si. De andre jeg har vært med har vært høyere og kraftigere bygd, så kan ha noe med saken å gjøre kanskje.

Anonymkode: 67d5e...a8e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg i din enkle verden. Lik for menn så avslører ikke høyde og vekt noe om noens vagina, mens barnefødsel eller ikke, avslører ganske mye mer. Så du kan aldri bli pappa eller må sette unger på andre enn dama. 

Anonymkode: 5436b...689

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor er det synd? Skal hun gå fra deg? :klo:

Skrevet

Vaginaer er like forskjellige som peniser. 

Anonymkode: 77e26...12e

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Tamsi skrev:

Det er jo ikke usannsynlig, kanskje synes hun at TS mangler noen sperrer.

Eventuelt er det synd fordi hun er et fantasifoster.

• Liker 19
Skrevet
5 minutter siden, Tamsi skrev:

Tenker på alle de mennene som er missfornøyd med vaginan til dama deres. Før jeg prøvde ei skikkelig trang visste jeg jo ikke bedre, men etter å ha prøvd det blir det stor nedtur hvis jeg en gang skulle bli singel. Hun kommer også alltid når vi har samleie, så har gitt meg en ny giv å boost kan du si.

Skrevet

Nei, jeg føler meg ikke dårlig med mine lange og normale kjønnslepper, min normale vagina og min utrente kropp, men godt forsøk.

Anonymkode: 56c54...228

• Liker 25
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vagina vil tilpasse seg penisen, så damer som er videre enn dama di er nok vant med menn med større penis..

Anonymkode: 09d23...dd5

Tviler jeg på, min er 19×14,5. Men noen damer er jo så vide at de kan fistes uten problem, så ikke rart mange føles vide ut.

Skrevet

Kanskje du har funnet den ene unormalt lille vagina som passer perfekt til din lille penis.

Anonymkode: ffeab...b8f

• Liker 25
Skrevet

Hm. Høres ut som troll fra en bitter incel eventuelt ei sjalu petit dame. Ta deg sammen! 

Om det stemmer at kvinnen din er prefekt for deg, så er det fantastisk, du kan skryte av henne så mye du ønsker, men hva er poenget med å rakke ned på andre i samme slengen? Komme med absurde påstander og stigma rundt kvinners kjønn? Er det gøy å vekke usikkerhet i andre mennesker, som faktisk er helt normale men annerledes en dama di? Men som er unge og usikre fra før, slik at de suger til seg det du skriver og tar det som sannhet. Hva er poenget med det? Kun for å provosere! 

Min analyse er følgene. Du er en mann med på 30+, du er ca. 175 cm, litt overvekt, med lite sjarm og et tomt blikk. Eller du er en ung frøken på 20+, 160 cm, med komplekser for høyden. 

Anonymkode: bf772...456

• Liker 19
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte skuffe deg i din enkle verden. Lik for menn så avslører ikke høyde og vekt noe om noens vagina, mens barnefødsel eller ikke, avslører ganske mye mer. Så du kan aldri bli pappa eller må sette unger på andre enn dama. 

Anonymkode: 5436b...689

Øh - for dette er jo ikke sant? Man blir ikke "vid" av å føde. Dette er BS. Det er noen muskler der nede som man kan trene opp. Hvis TS er seriøs så er det sånn at damen har god kontroll på bekkenmuskulaturen sin. Det kan jo hende at noen får fødselsskader som ødelegger noe "der nede", men det har ikke skjedd meg iaf. Så det er ingen regel. Derimot har jeg fått mye bedre kontroll - kanskje fordi jeg har blitt mer bevisst på området der nede. Sexen ble bare bedre etter fødsel faktisk. 

Og ja - at hun kommer påvirker nok også nytelsen din TS. For kvinner "strammer" gjerne til når hun kommer. Så årsaken er kanskje bare at dere har et godt sexliv? Nyt det! (Men jeg tror TS bare er et troll ;))

Anonymkode: f10e2...ac7

• Liker 6
Skrevet

Kanskje du bare har en penis som er mindre en gjennomsnittet og at hun er litt trangere en gjennomsnittet. 
Ville holdt på henne, er tydeligvis perfekt match. 
Da slipper du ihvertfall å ikke kunne tilfredsstille alle andre damer, deilig å slippe komplekser man kan unngå.

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er veltrent, nydelig trang mus med små indre kjønnslepper. Har jeg bare vært uheldig med de andre damene jeg har vært med eller er norske kvinner generelt videre vagina? 

Deilig å fylle henne opp og se at hun nyter. Hun er petit og generelt godt trent så mulig det har mye å si. De andre jeg har vært med har vært høyere og kraftigere bygd, så kan ha noe med saken å gjøre kanskje.

Det er notert. 

Hvorfor trenger vi denne infoen/hva godt synes du det gjør? 

Anonymkode: 4304d...500

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har funnet den ene unormalt lille vagina som passer perfekt til din lille penis.

Anonymkode: ffeab...b8f

Haha visste denne ville komme.😂 Alle jeg har vært med elsket min store. Men selv store får lite friksjon med ei vid dame da. Kvinner er jo vant med peniser på 13-15 cm, så de blir alltid overrasket over min store. Er noe mandig å fylle opp fitta skikkelig å kjenne det strammer skikkelig rundt min store. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på alle de mennene som er missfornøyd med vaginan til dama deres. Før jeg prøvde ei skikkelig trang visste jeg jo ikke bedre, men etter å ha prøvd det blir det stor nedtur hvis jeg en gang skulle bli singel. Hun kommer også alltid når vi har samleie, så har gitt meg en ny giv å boost kan du si.

Såå omtenksom du er som går rundt og er lei deg for hva andre menn går glipp av. :engel:

Hvis dette holder deg oppe om natta kan du foreslå åpent forhold slik at flest mulig får sjansen. 

Skrevet

Hva er en trang vagina? Hva er en vid vagina? Hvor er målestokken? Hvem sitter med fasiten? 

• Liker 13
Gjest Lille Potet
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

generelt godt trent så mulig det har mye å si.

Spørs hva slags trening dama gir fitta si? Spør henne, for jeg tisser på meg når jeg hopper på trampoline. Skikkelig irriterende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...