Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2002 #1 Skrevet 21. september 2002 Hei. Har en BMW 320i. Topp bil på mange måter, men nå de siste månedene har jeg hatt veldig problem med sentrallåsen. Når jeg vrir nøkkelen om - for å låse - spretter låsen straks opp igjen. Dette skjer ikke bare en gang, men nøyaktig 17 (!!!) ganger før den omsider holder seg nede. Hva er grunnen til dette, og hva kan jeg gjøre? Må jeg på verksted for å få det fikset der?
Mathias Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Enten må du ta av baksiden av døra for å se om det er noe mekanisk feil... Eller så må den på verksted.. Dersom du ikke er så teknisk av deg foreslår jeg verksted... Må nok dit uansett, om ikke et a stagene som er festet til den elektroniske følerne sitter litt feil....
Brian Skrevet 22. september 2002 #3 Skrevet 22. september 2002 Unskyld at jeg ler.... Regner med at det ikke ser så alt for lurt ut når du er ferdig med mathandelen. Får vel noen blikk da?? Også er det vel litt irriterende nåd du har veldig dårlig tid og skal rekke noe! Men BMW din kunne jeg godt kjørt rundt i selv! Grattis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå