Mcløwin Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Dette er IKKE en skrytetråd på noe som helst vis. Jeg ønsker kun seriøse svar fra seriøse damer. Jeg er fullstendig klar over at det finnes mindre å større peniser der ute. Det jeg lurer på, er følgende; Hvorfor liker du større, mindre, bøyd eller rett penis? Jeg har erfaringer med at min blir for stor, men også for liten. For mye bøy, perfekt bøy. Jeg vil bare høre om deres preferanser.
visp Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, Mcløwin skrev: Dette er IKKE en skrytetråd på noe som helst vis. Jeg ønsker kun seriøse svar fra seriøse damer. Jeg er fullstendig klar over at det finnes mindre å større peniser der ute. Det jeg lurer på, er følgende; Hvorfor liker du større, mindre, bøyd eller rett penis? Jeg har erfaringer med at min blir for stor, men også for liten. For mye bøy, perfekt bøy. Jeg vil bare høre om deres preferanser. Du er sikkert ikke gamle karen. Vet du... først liker man mannen og med han følger det gjerne en penis. Det er ganske enkelt egentlig. 9
Mcløwin Skrevet 3. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2020 Haha, jeg er 28, så jeg er vel en litt usikker, nyskjerrig guttemann da. Jada, sånn generelle svar om at vi liker mannen, pikken spiller ingen rolle, er helt fair. Men jeg ønsker å høre om preferanser av damer som tørs å ønsker å utdype litt.
visp Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, Mcløwin skrev: Haha, jeg er 28, så jeg er vel en litt usikker, nyskjerrig guttemann da. Jada, sånn generelle svar om at vi liker mannen, pikken spiller ingen rolle, er helt fair. Men jeg ønsker å høre om preferanser av damer som tørs å ønsker å utdype litt. Det er jo tusenvis av sånne tråder her så dig in:) Men sexen sitter mest i hodet så det er viktigst med kjemi; ikke størrelse. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 jeg liker best de med store hodet og ikke mye blafrende forhud. Akkurat som at mange menn ikke liker for lenge lepper osv. Anonymkode: 52e80...5a7 3
Blondine94 Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, Mcløwin skrev: Dette er IKKE en skrytetråd på noe som helst vis. Jeg ønsker kun seriøse svar fra seriøse damer. Jeg er fullstendig klar over at det finnes mindre å større peniser der ute. Det jeg lurer på, er følgende; Hvorfor liker du større, mindre, bøyd eller rett penis? Jeg har erfaringer med at min blir for stor, men også for liten. For mye bøy, perfekt bøy. Jeg vil bare høre om deres preferanser. Det er en ting jeg misliker og det er hvis penisen er stor men samtidig ikke helt hard selv om den er så hard den kan bli. Får mer nytelse av en steinhard liten penis enn en myk stor en. 2
Ariana807 Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 10 timer siden, Mcløwin skrev: Dette er IKKE en skrytetråd på noe som helst vis. Jeg ønsker kun seriøse svar fra seriøse damer. Jeg er fullstendig klar over at det finnes mindre å større peniser der ute. Det jeg lurer på, er følgende; Hvorfor liker du større, mindre, bøyd eller rett penis? Jeg har erfaringer med at min blir for stor, men også for liten. For mye bøy, perfekt bøy. Jeg vil bare høre om deres preferanser. For stort, både lengde og bredde = smerte. Det er ikke alle av oss som synes det kjennes godt ut å bli strukket. Noen av oss ønsker en litt enklere opplevelse, penis går inn, ingen problem. Ingen smerte. Gi meg en helt gjennomsnittlig, kanskje litt mer i den nedre enden av gjennomsnittlig, og jeg har det helt fint. Jeg trenger ~10cm innvendig. Det trengs ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke like mye om selve tall-størrelsen. Men har vært med en som selv sa han var over snittet bred, og han kjente jeg litt for godt.
Elaine Marley Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Min drømmepenis har et stort hode, såvidt over gjennomsnittlig i størrelse, men tykkere (gjerne en god del tykkere), og omskjært! 😍 Anonymkode: 189d3...cc7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Jeg liker en ok oppoverbøy, da treffer den perfekt i misjonær. Man skulle tro en nedoverbøyd penis treffer godt i doggy, men min erfaring er at det ikke fungerer inni meg. Dessuten synes jeg en nedoverbøy ser skikkelig trist ut. Skal sies at han jeg lå med som hadde det forbinder jeg bare med negative ting da, så det påvirker nok mitt syn på sånne peniser. Jeg er glad i store peniser. Ikke for lange, men gjerne tykke. Da treffer de alle gode punkter i vagina samtidig og det er helt himmelsk. Man må bruke litt tid på å få den inn, men når man først får det til og klarer å slappe av er det ingenting som kan sammenlignes. Jeg prefererer peniser med små hoder heller enn store hoder. Helst ikke for mye forhud, da min erfaring er at mannfolk ikke klarer å vaske seg ordentlig og forhud gjør spesielt oralsex ekkelt. Men er ekkelt at det lukter når man har vanlig sex også, lukta setter seg i vagina lenge hvis partner er uhygienisk. Så liker jeg at ting er mest mulig rosafarget. Kan gjerne være mer pigmentert på pung, men jeg liker ikke så godt penisene som er mer hvite, blå, lilla, brune eller svarte. Har aldri tenkt på om partnerne mine har fine eller stygge baller, så tror ikke jeg bryr meg så mye om det. Men hårfrie må de være. Penisen må også bli steinhard for at ting skal være digg. Jeg får ikke orgame av en slapp tampong (faktisk merker jeg ikke at jeg bruker det), og en slapp penis vil føles -eller ikke føles da- helt likt som det. I tillegg gjør det noe med tenningen min om den er slapp eller stiv og det er også lettere å penetrere med en hard penis enn en slapp. En slapp må man være forsiktig med for at ikke ulykker skal skje dersom man har røff sex. Video 37172371 på redtube. Perfekt penis. Kanskje litt for lang. Men, jeg kunne aldri ligget med den mannen bare fordi han har en perfekt penis. Han har en skikkelig kvalm utstråling og lager sånn gubbeansikt når han har sex. Helt forferdelig! Anonymkode: 94d20...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå