AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Mannen min har så SYKT lyst til å flytte tilbake til byen sin. Det har ikke jeg. Vi bor nå her jeg ønsker og begge har jobb her. Han maser sykt mye om det og får meg til å bli deprimert og såret. Første gang jeg var i byen hans ble jeg behandlet dritt av folk dem kjenner der. Han mener at jeg ikke trenger å ha noe med dem å gjøre, men det blir uansett vanskelig for meg å flytte dit!! Jeg kjenner at jeg virkelig ikke har lyst til det. Han maser og maser nå. Kjenner at jeg bare vil forsvinne fra leiligheten og unngå dette. Han reagerer når jeg sier at han kan flytte tilbake, for da «skiller» vi oss..hjelp!!! Anonymkode: 5359b...210 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Gjør det som føles best for deg, du ska ikke føle deg tvunget til å flytte til et sted du ikke vil bo. Anonymkode: e0c60...e9c 14
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det som føles best for deg, du ska ikke føle deg tvunget til å flytte til et sted du ikke vil bo. Anonymkode: e0c60...e9c Jeg prøver på det..hvordan kan jeg gå frem og si at han kan flytte tilbake og vi går hver vår vei? Jeg synes det er veldig vanskelig..skal jeg bare si at jeg pakker tingene mine og drar? Anonymkode: 5359b...210
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver på det..hvordan kan jeg gå frem og si at han kan flytte tilbake og vi går hver vår vei? Jeg synes det er veldig vanskelig..skal jeg bare si at jeg pakker tingene mine og drar? Anonymkode: 5359b...210 Ja, høres greit ut. Ikje pakk det inn. Si rett ut hva du vil. Anonymkode: e0c60...e9c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Ikke la deg tvinge. Stol på deg selv og magefølelsen. Det har vært noen tråder her av folk som har angret etter de har flyttet, men da er det veldig vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 604cf...15f 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Hvorfor vil han flytte tilbake dit? Har han nevnt det tifligere, at det er det han ønsker for fremtiden? Anonymkode: 449a4...151 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil han flytte tilbake dit? Har han nevnt det tifligere, at det er det han ønsker for fremtiden? Anonymkode: 449a4...151 Ja, han mener vi får et mye bedre liv der..jeg er uenig i det. Jeg bare kjenner at jeg ikke klarer det. Har griner nå i to dager. Har det ikke bra og fokuserer ikke ordentlig på jobben. Dette er noe han tar opp jevnlig.. Anonymkode: 5359b...210
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 Er hans hjemsted langt unna deres nåværende bosted? Ingen kan tvinge deg,jeg ville heller ikke flyttet et sted der folk behandlet meg som dritt. Stå på ditt, og la han flytte alene. Blir han boende,kommer han til å være bitter på deg. Ikke liv laga i dette forholdet Anonymkode: 2fd2e...4ee 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke la deg tvinge. Stol på deg selv og magefølelsen. Det har vært noen tråder her av folk som har angret etter de har flyttet, men da er det veldig vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 604cf...15f Ja, jeg er så bekymret for at hvis jeg sier opp jobb og blir mer, blir sittende der uten jobb så vet jeg at jeg kommer til å angre. Har familien min her..vi er en liten familie. Han har sin familie i den andre byen.. Anonymkode: 5359b...210 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er hans hjemsted langt unna deres nåværende bosted? Ingen kan tvinge deg,jeg ville heller ikke flyttet et sted der folk behandlet meg som dritt. Stå på ditt, og la han flytte alene. Blir han boende,kommer han til å være bitter på deg. Ikke liv laga i dette forholdet Anonymkode: 2fd2e...4ee Det er 7-8 t med bil.. 40-50 min med fly..jeg kjenner at jeg blir varm og kvalm av tanken. Han går rundt og er sur/irritert og sprer lite glede. Han sier at han «elsker meg mer enn alt», men jeg har ikke hatt det så bra med han siden starten..og det er vel pga han bor her nå. Negativ til mye og sårer meg..ingen har fått meg til å grine og være så såret før.. Anonymkode: 5359b...210
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er 7-8 t med bil.. 40-50 min med fly..jeg kjenner at jeg blir varm og kvalm av tanken. Han går rundt og er sur/irritert og sprer lite glede. Han sier at han «elsker meg mer enn alt», men jeg har ikke hatt det så bra med han siden starten..og det er vel pga han bor her nå. Negativ til mye og sårer meg..ingen har fått meg til å grine og være så såret før.. Anonymkode: 5359b...210 Hvorfor finner du deg i dette da? Anonymkode: 4e4f5...3b4 16
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Kan dere ikke flytte midt i mellom da? Jeg skjønner at han vil ha familien sin nærmere. Anonymkode: 75920...3be 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finner du deg i dette da? Anonymkode: 4e4f5...3b4 For jeg har gitt han så mange sjanser og tenker at han blir kanskje mer «vandt» til å være her etterhvert. Han godtok fra starten å flytte bort hit. Han fant seg lærlingplass, og jeg sto økonomisk ansvarlig i flere år. Tenkte ikke over det, for ville at vi skulle ha det bra. Nå er det ikke lenge siden han fikk fagbrev, og maser enormt mye om å flytte!! Han vil være nærme familien sin, og jeg ønsker å være nærme min. Han mener at jeg er «ego» som ikke vil prøve dette ut, men jeg vet selv at det ikke kommer til å gå bra. Får bare så vondt i hjerte.. Han blir irritert når jeg sier «vi kan gå hver vår vei».. Anonymkode: 5359b...210 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke flytte midt i mellom da? Jeg skjønner at han vil ha familien sin nærmere. Anonymkode: 75920...3be Jeg har prøvd å foreslå det, men det var helt uaktuelt for han..han vil jeg skal si opp jobben min og flytte bort med han. Har jobbet i mange år for å få fast stilling. Fikk det i august.. Anonymkode: 5359b...210 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 Her må dere snakke skikkelig sammen. Si rett ut at du ikke ønsker å flytte. Hva tenker du om forholdet om han skulle bli boende der dere bor nå? Er du interessert i å fortsette ekteskapet eller vil du uansett skilles? Om du uansett ikke ser fremtid sammen ville jeg vært tydelig på det. Skjønner at det er tøft! Ikke la deg manipulere! Anonymkode: e0e7f...625 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 7-8 t med bil.. 40-50 min med fly..jeg kjenner at jeg blir varm og kvalm av tanken. Han går rundt og er sur/irritert og sprer lite glede. Han sier at han «elsker meg mer enn alt», men jeg har ikke hatt det så bra med han siden starten..og det er vel pga han bor her nå. Negativ til mye og sårer meg..ingen har fått meg til å grine og være så såret før.. Anonymkode: 5359b...210 Så, har han begynt å søke jobb der? Dere kan jo ikke bare flytte uten jobb og penger. Anonymkode: eda2f...fdd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å foreslå det, men det var helt uaktuelt for han..han vil jeg skal si opp jobben min og flytte bort med han. Har jobbet i mange år for å få fast stilling. Fikk det i august.. Anonymkode: 5359b...210 Da bør du ha stillinga noen år så du evt kan søke permisjon fra den. Anonymkode: eda2f...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her må dere snakke skikkelig sammen. Si rett ut at du ikke ønsker å flytte. Hva tenker du om forholdet om han skulle bli boende der dere bor nå? Er du interessert i å fortsette ekteskapet eller vil du uansett skilles? Om du uansett ikke ser fremtid sammen ville jeg vært tydelig på det. Skjønner at det er tøft! Ikke la deg manipulere! Anonymkode: e0e7f...625 Jeg har sagt at jeg ikke ønsker å flytte, og han ønsker å ha meg med..Jeg har sagt til han at jeg ikke er interessert i å fortsette ekteskapet hvis vi bli værende her, og han fortsetter med den samme oppførselen hans. Han blir så gretten, sur, irritert og negativ. Jeg har prøvd å fortelle han at det beste for meg er å være bosatt her, men han vil uansett bare flytte tilbake. Jeg ønsker selvfølgelig at vi skal fortsette sammen, men hvis det skal gå på bekostning av helsa mi så vil jeg ikke..blir mentalt sliten av dette her dessverre.. Anonymkode: 5359b...210
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt at jeg ikke ønsker å flytte, og han ønsker å ha meg med..Jeg har sagt til han at jeg ikke er interessert i å fortsette ekteskapet hvis vi bli værende her, og han fortsetter med den samme oppførselen hans. Han blir så gretten, sur, irritert og negativ. Jeg har prøvd å fortelle han at det beste for meg er å være bosatt her, men han vil uansett bare flytte tilbake. Jeg ønsker selvfølgelig at vi skal fortsette sammen, men hvis det skal gå på bekostning av helsa mi så vil jeg ikke..blir mentalt sliten av dette her dessverre.. Anonymkode: 5359b...210 Lever til han seperasjonspapirer ferdigutfylte da. Gi det til han neste gang han nevner saken. I verste fall ender du stuck der om dere skal få barn (forstår det slik at det ikke er barn involvert nå) Anonymkode: 655d5...1f2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå