AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg tok clearblue graviditetstest, og fikk gravid 3+. Er det da noe sjangse for at jeg har spontanabortert? Har ikke hatt noe blødning. Anonymkode: fd711...bee
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok clearblue graviditetstest, og fikk gravid 3+. Er det da noe sjangse for at jeg har spontanabortert? Har ikke hatt noe blødning. Anonymkode: fd711...bee Blir spekulasjon. Prøv å ikke bekymre deg. Om du fikk 3+ øker hcg å det er bra. Hva er grunnen til at du tror du har spontanabortert? Du kan ta en privat tidlig ultralyd i uke 7-8 å se om hjertet slår. Det er alltid ett godt tegn Da er sannsynligheten veldig lav for at noe vil skje. Anonymkode: 742ad...fb1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Det forteller deg igrunnen ingenting om du skulle ha spontanabortert eller ikke. Alt det betyr er at hcg-nivået i kroppen din ligger over et visst nivå. Men om man mister kan det fremdeles ta flere uker før hcg er ute av kroppen, så graviditetstester fortsetter å være positive. Du sier ingenting om hvor langt du er på vei (går ut fra minst 5 uker i følge testen). Om du tror du skulle ha spontanabortert, bør du ta en tidlig ultralyd. Men om du ikke har blødd skjønner jeg ikke hvorfor du tror du skulle ha mistet, heller. Det fins dessverre ingen test som kan garantere deg at et svangerskap kommer til å gå bra. Men det er større sjanse for at det går bra enn ikke, og den blir større for hver dag som går. Anbefaler å logge av forum for en stund om du er engstelig. Anonymkode: 1fe74...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå