AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg har prøvd å kontakte flere forskjellige selgere på tise, men opplever at ingen svarer. Er dette vanlig? Gidder de ikke svare på spørsmål eller vil de helst at en bare legger inn bud? Noen har dåelige beskrivelser og jeg tenker at det må være låv å spørre om noe før en kjøper dyre ting. Bare jeg som opplever dette? På finn.no får jeg alltod svar. Anonymkode: 040bb...f6e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Nei, jeg pleier å både svare og få svar høres ut som du har truffet på noen uhøflige folk. Anonymkode: 1c5fc...a9a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg pleier å både svare og få svar høres ut som du har truffet på noen uhøflige folk. Anonymkode: 1c5fc...a9a Ja det kan virke sånn! Syns det er litt rart... Anonymkode: 040bb...f6e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Jeg svarer alltid med mindre det kommer skambud på allerede billige varer, men det er sjeldent Anonymkode: 9121b...a8c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Har jeg også opplevd. La inn bud på pris selger ba om, fikk aldri svar, men jeg så at hun leste meldingene mine. Merkelig. Hvis hun ikke vil selge, hvorfor legge ut for salg? Anonymkode: a4ad6...814 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har jeg også opplevd. La inn bud på pris selger ba om, fikk aldri svar, men jeg så at hun leste meldingene mine. Merkelig. Hvis hun ikke vil selge, hvorfor legge ut for salg? Anonymkode: a4ad6...814 Har jeg opplevd også Anonymkode: 6592a...20d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Opplevde noe lignende. Skulle selge noe til ei som ville kjøpe, var en genser. Hørte ikke noe mer. Jeg skrev at om jeg skulle sende den så måtte hun vippse meg først. Meldingen ble lest men ikke svart på. Noen uker senere fikk jeg en sur melding med spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde sendt genseren? Mange rare folk ja... Anonymkode: 0f595...b5a 2
Ludovica- Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Opplevd det flere ganger at selger ikke svarer. Men opplever og at en som interessert i noe jeg selger også bare slutter å svare. Så det er visst bare sånn folk er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå