AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hei jeg kan ikke finne ut hvordan jeg skal få reise inn til norge gratis, jeg har ikke penger til og reise hjem fra sverige da jeg er stuck og må betale de pengene jeg har på husleie der jeg bor på hostel, og resten til mat, vil jo ikke sove ute i kulden, ikke har jeg heller familie i live heller eller slekt som jeg kjenner, jeg jobber som frilanser og tjener veldig lite disse dagene da jeg jobber som chat moderator og lite og gjøre i disse dager på jobb så tjener bare nok til mat og plass og bo, og bekymret at siden det nå i juletider bruker og være lite arbeid i arbeidet at da blir jeg og ende opp på gaten, vet ikke hva jeg skal gjøre, sliter med selvmordstanker det siste, alt jeg gjør er og jobbe eller være deppa fordi jeg ikke får inn meldinger, og jeg finner ikke noe av arbeid her i sverige, da må jeg skifte adresse, og jeg bor jo liksom på et long stay hotel og betaler per uke på det jeg får betalt tjener jeg rundt 2500,- maks på en ukes arbeid, holder på og bli gal nå, tenker på og ende alt, alt går jo bare til helvete for meg.. Anonymkode: 6044d...c2f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Har du meldt deg inn i FB grupper for nordmenn i Sverige/Stockholm/der du bor i Sverige (eller i København/Danmark om du bor i Malmø/Gøteborg) osv? Det kan hende noen skal kjøre hjem og kan plukke deg med på veien. Du kan alltids spør om noen vil gjøre det gratis, eller om du kan betale dem noe symbolsk når du har kommet deg mer på beina. Anonymkode: 99ff2...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå