AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Desverre ikke med det første. Når vår går over til sommer. Får opp et navn som begynner på F. Vet ikke om det sier deg noe. Demp forventningene til noen nær deg nå. Det vil at du lykkes bedre i kjærligheten senere. Anonymkode: 375d7...6bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Desverre ikke med det første. Når vår går over til sommer. Får opp et navn som begynner på F. Vet ikke om det sier deg noe. Demp forventningene til noen nær deg nå. Det vil at du lykkes bedre i kjærligheten senere. Anonymkode: 375d7...6bb Takk for svar ❤️ Vært helt dødt i lang tid og ikke hatt forventninger, så kan ikke akkurat senke forventningene mer.. eneste navnet jeg kjenner som begynner på F er nevøen min. Hadde håpet på en J eller T. Anonymkode: bab09...c62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar ❤️ Vært helt dødt i lang tid og ikke hatt forventninger, så kan ikke akkurat senke forventningene mer.. eneste navnet jeg kjenner som begynner på F er nevøen min. Hadde håpet på en J eller T. Anonymkode: bab09...c62 Eller forventninger har jeg hatt, men mer sånn at jeg har håpet men ikke egentlig trodd om du ser forskjellen. Vært mye trist over dette. Anonymkode: bab09...c62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar ❤️ Vært helt dødt i lang tid og ikke hatt forventninger, så kan ikke akkurat senke forventningene mer.. eneste navnet jeg kjenner som begynner på F er nevøen min. Hadde håpet på en J eller T. Anonymkode: bab09...c62 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller forventninger har jeg hatt, men mer sånn at jeg har håpet men ikke egentlig trodd om du ser forskjellen. Vært mye trist over dette. Anonymkode: bab09...c62 Jeg ser ikke noen med de bokstavene, desverre. Og jeg ser ikke noe familieforbindelse med bokstav F. Til det er det maskuline for sterkt. Mot sommeren vil du føle deg mer fri. Noe som gjør deg mer åpen for ny kjærlighet. Men pass deg for tungsinn gjennom vinteren. Anonymkode: 375d7...6bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Desverre ikke med det første. Når vår går over til sommer. Får opp et navn som begynner på F. Vet ikke om det sier deg noe. Demp forventningene til noen nær deg nå. Det vil at du lykkes bedre i kjærligheten senere. Anonymkode: 375d7...6bb Evig takknemlig om du vil spå meg i kjærlighet også 😅 Er 26, har vært i et langt forhold, slo opp og er helt over det. Vært singel i ca. 6-7 måneder nå. Ble involvert i en fyr som jeg falt for, men som ikke ville noe annet enn uforpliktende... om du vil, og eventuelt ser noe lovende i nærmeste fremtid, blir jeg evig takknemlig... Anonymkode: b32d1...226
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evig takknemlig om du vil spå meg i kjærlighet også 😅 Er 26, har vært i et langt forhold, slo opp og er helt over det. Vært singel i ca. 6-7 måneder nå. Ble involvert i en fyr som jeg falt for, men som ikke ville noe annet enn uforpliktende... om du vil, og eventuelt ser noe lovende i nærmeste fremtid, blir jeg evig takknemlig... Anonymkode: b32d1...226 Bare hyggelig!😊 Jeg ser som sagt ikke noe før sein vår, tidlig sommer. Skulle ønske jeg kunne si noe annet. Ønsker deg en fin kveld videre. ❤ Anonymkode: 375d7...6bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser ikke noen med de bokstavene, desverre. Og jeg ser ikke noe familieforbindelse med bokstav F. Til det er det maskuline for sterkt. Mot sommeren vil du føle deg mer fri. Noe som gjør deg mer åpen for ny kjærlighet. Men pass deg for tungsinn gjennom vinteren. Anonymkode: 375d7...6bb Takk for at du tok deg tid ❤️ Tungsinnet er her allerede, skal prøve å være obs på det. Ikke meg som skrev igjen over her forresten 😊 ts Anonymkode: bab09...c62 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 Håper ikke jeg virker frekk som spør igjen, men hvis du kjeder deg en gang og vil svare 🙈: hvorfor er ikke menn interessert i meg? Tror at jeg stresser mer med det enn at jeg må ha en kjæreste (selv om jeg er åpen for og ønsker det, men trives alene også) ts Anonymkode: bab09...c62
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 På 3.11.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev: Desverre ikke med det første. Når vår går over til sommer. Får opp et navn som begynner på F. Vet ikke om det sier deg noe. Demp forventningene til noen nær deg nå. Det vil at du lykkes bedre i kjærligheten senere. Anonymkode: 375d7...6bb Hei😊 Har du lyst å spå meg i kjærlighet også? Hadde blitt kjempetakknemlig! 🤗 Lurer både på min neste kjærlighet (ca når og alt du kan se om han), og lurer også på min siste eks, om han har det bra, og om vi kommer til å finne tilbake til er vennskap etter hvert igjen? Vi skulle beholde vennskapet, men han har lenge holdt avstand😔 Det var mye som ikke fungerte mellom oss som kjærester, men jeg savner kontakten som venner. Anonymkode: 61ab7...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå