AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg følger med på The Undoing, og liker serien så langt. Men Nicole Kidman irriterer meg så! Jeg har så godt som aldri hørt henne si en replikk, hun bare hvisker dem. Samme hva slags sinnsstemning hun skal framstille, så hviskes det. Og minst like irriterende er at hun er så full av botox og fillers at hun ikke har et ansiktsuttrykk igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så populær skuespiller? Jeg blir så frustrert over at hun skal "ødelegge" så mange potensielt bra filmer og serier. Og hvorfor kan ikke voksne, kvinnelige skuespillere eldes med verdighet? Hugh Grant ser ut som sin alder, og kler det. Dagens brannfakkel, vær så god. Anonymkode: 3775b...4d1 10
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Lavmål av deg å kommentere på Nicole Kidman sitt utseende. Kvinnelige skuespillere er nesten alltid et tiår eller mer yngre enn sine mannlige motspillere. Det er ikke mulig for kvinner å "eldes med verdighet" sånn som Hollywood er satt opp, og du er dum om du legger skylden på enkeltkvinnen. Du kan jo begynne med å ta en titt på denne artikkelen her og lese deg opp litt: https://www.vulture.com/2015/05/emma-jlaw-and-scarletts-older-man-problem.html
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Kjenner at jeg har lite dårlig samvittighet for det, gitt. Selvfølgelig er det Hollywood som skaper problemet med plastic fantastic, men nettopp derfor må man som seer ytre seg om at dette ikke er greit. Anonymkode: 3775b...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at jeg har lite dårlig samvittighet for det, gitt. Selvfølgelig er det Hollywood som skaper problemet med plastic fantastic, men nettopp derfor må man som seer ytre seg om at dette ikke er greit. Anonymkode: 3775b...4d1 Men må man kritisere enkeltpersoner da? Kan man ikke fremme det som et problem som gjelder en industri, fremfor å kritisere utseende til en spesifikk person? Anonymkode: 48886...6c6 2
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at jeg har lite dårlig samvittighet for det, gitt. Selvfølgelig er det Hollywood som skaper problemet med plastic fantastic, men nettopp derfor må man som seer ytre seg om at dette ikke er greit. Anonymkode: 3775b...4d1 Lol. Angrep systemet og ikke kvinnen i såfall.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men må man kritisere enkeltpersoner da? Kan man ikke fremme det som et problem som gjelder en industri, fremfor å kritisere utseende til en spesifikk person? Anonymkode: 48886...6c6 1 minutt siden, 24/7SylviaPlath skrev: Lol. Angrep systemet og ikke kvinnen i såfall. I dette tilfellet er systemet og kvinnen samme sak. Jeg regner ikke med at Kidman er dopet ned og tvangsoperert, men har gjort dette helt frivillig, på samme måte som de fleste andre kvinnelige skuespillere. Det er en uting. Uansett gjelder kritikken en skuespiller som etter min mening er dårlig. Så hva med å kommentere det i stedet? Anonymkode: 3775b...4d1 4
Fru Uperfekt Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I dette tilfellet er systemet og kvinnen samme sak. Jeg regner ikke med at Kidman er dopet ned og tvangsoperert, men har gjort dette helt frivillig, på samme måte som de fleste andre kvinnelige skuespillere. Det er en uting. Uansett gjelder kritikken en skuespiller som etter min mening er dårlig. Så hva med å kommentere det i stedet? Anonymkode: 3775b...4d1 Ja det er "frivillig" en lever av kroppen sin og gjør det som må for å få jobber
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 En del av denne kritikken gikk jo på utseendet, så da må det få være lov å kommentere det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 48886...6c6
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I dette tilfellet er systemet og kvinnen samme sak. Jeg regner ikke med at Kidman er dopet ned og tvangsoperert, men har gjort dette helt frivillig, på samme måte som de fleste andre kvinnelige skuespillere. Det er en uting. Uansett gjelder kritikken en skuespiller som etter min mening er dårlig. Så hva med å kommentere det i stedet? Anonymkode: 3775b...4d1 Systemet og kvinnen er ikke samme sak når kvinnen blir arbeidsledig med mindre hun innfrir kravet til systemet. Jeez. Vi kan diskutere skuespillerteknikk når du argumenterer saklig og ikke drar inn utseendet til personen.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Ja det er "frivillig" en lever av kroppen sin og gjør det som må for å få jobber Nettopp derfor må vi seere signalisere at dette ikke er akseptabelt lenger. Å forvente at voksne kvinner skal måtte operere seg og fylle kroppen med gift for å få roller er jo galskap! Anonymkode: 3775b...4d1 3
Fru Uperfekt Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp derfor må vi seere signalisere at dette ikke er akseptabelt lenger. Å forvente at voksne kvinner skal måtte operere seg og fylle kroppen med gift for å få roller er jo galskap! Anonymkode: 3775b...4d1 Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Jeg er ganske sikker på at hvis Nicole Kidman hadde sett like gammel ut som Hugh Grant, så hadde kritikken gått på det. Kvinne er kvinne verst. Anonymkode: f3584...5c0 3
lysestake Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Nicole Kidman er så vakker 😍 utstrålingen, fargene hun bruker, håret, så lun og behagelig. Elsker personligheten hennes. Ja, hun har en del botox her og der men det er greit, finnes plenty av de som lar hårene gro og som sverger til 100% natur, og det er så fint, at det finnes så mange forskjellige mennesker og at vi har litt av hvert. Hadde vært kjedelig om alle så like ut. Sånn, en politisk ukorrekt mening fra min side selv om jeg ikke er fan av fillers/botox osv 😊 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 Veldig synd at hollywood-skuespillere føler seg tvunget til å få et falskt utseende på grunn av presset. Jeg er sikker på at kidman hadde vært penere(men ja, eldre) uten fillers og botox, for det er de aller aller fleste. Når det skal sies, så gjorde hun en kjempegod jobb i Big Little Lies(serie på HBO, anbefales!) Kan ikke huske at hun hvisket der Anonymkode: bb5fd...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 Om jeg hadde fått den lønna som Nicole Kidman får så hadde jeg også hatt mye Botox og fillers.😂 Når det er sagt, synest hun er pen jeg. Anonymkode: 3fb7e...eda 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 13 timer siden, lysestake skrev: Nicole Kidman er så vakker 😍 utstrålingen, fargene hun bruker, håret, så lun og behagelig. Elsker personligheten hennes. Ja, hun har en del botox her og der men det er greit, finnes plenty av de som lar hårene gro og som sverger til 100% natur, og det er så fint, at det finnes så mange forskjellige mennesker og at vi har litt av hvert. Hadde vært kjedelig om alle så like ut. Sånn, en politisk ukorrekt mening fra min side selv om jeg ikke er fan av fillers/botox osv 😊 Fillers og botox gjør jo at alle ser like(re) ut. Bare se på Sophie Elise og Caroline Berg Eriksen, de blir jo bare likere og likere. Synes Kidman er en dyktig skuespiller, men det er leit at hun mangler mimikk og ser kunstig ut pga alle operasjonene. Anonymkode: 69098...e16 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 Selv boycotter jeg alle filmer med overdreven bruk av CGI og retusjering, og der skuespillerne er så stramme i maska at de faktisk ikke klarer å spille skuespill. Anonymkode: c3be8...48c 4
Gjest ti10 Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 Synes ikke hun er irriterende i utgangspunktet, men filmen Bombshell ble litt ødelagt for meg, for jeg klarte ikke å la være å henge meg opp i det unaturlig glatte ansiktet hennes. Synd folk ikke tør å eldes med verdighet. Hun er jo egentlig en veldig pen dame, men det hun har gjort med ansiktet får henne til å se litt sånn kunstig og smånifs ut.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv boycotter jeg alle filmer med overdreven bruk av CGI og retusjering, og der skuespillerne er så stramme i maska at de faktisk ikke klarer å spille skuespill. Anonymkode: c3be8...48c Nettopp. Mimikk er en vesentlig del av skuespill. Når man ikke har en bevegelse i ansiktet ødelegger det opplevelsen. Anonymkode: 3775b...4d1 5
kvikksand9 Skrevet 4. november 2020 #20 Skrevet 4. november 2020 (endret) ehh, Kidman er en av de beste skuespillerene. Dogville, Strangerland, Rabbit Hole, The hours, Birth, Big Little Lies osv. Endret 4. november 2020 av kvikksand9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå