AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Fastlegen min får barn snart, tenkte kjøpe en bok til de, finnes så mange barnebøker som kan ha visdom for seinere i livet. Gjorde det samme for ei venninde for noen år siden men husker ikke hva boka heter, noen forslag? Høres kanskje rart ut å kjøpe gave til fastlegen din men jeg liker å glede andre og det er ikke sikkert jeg får se henne igjen da hun kunn var vikar og pga en periode med mye og alvårlig sykdom har jeg hatt mye med henne å gjøre siste halve året. En liten takk liksom. Anonymkode: b34f0...ee4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Babyjournalen er en veldig fin utfyllingsbok, ellers så syns jeg boken «små godnatthistorier» er veldig fin, den fikk min gutt i dåpsgave ☺️ Anonymkode: f2b1a...21b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Små folk store drømmer bøkerne er "vise" bøker til glede for litt eldre barn. Odd er et egg-boka blir julegave her i år. Bukkende bruse på lekeland er jo veldig hysterisk morsom bok. Gode bøker til litt mindre barn/baby vil jeg anbefale babblarna. Anonymkode: d94e7...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå