AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg vurderer å takke ja til en jobb ved siden av studiene mine. Har ikke lyst til å si som hva, da det kan kjennes igjen. Men, ordningen er at man har bakvakt hjemme i ett døgn og kan da bli ringt etter når som helst om det er nødvendig. Har noen erfaring med avlønning til en sånn type ordning? Jeg hadde ikke lyst til å spørre om lønn ved første samtale, men aner virkelig ikke hva jeg kan forvente heller. Anonymkode: 04d65...501
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Det varierer nok fra sted til sted, så du må spørre arbeidsgiver. Når jeg har bakvakt får jeg betalt for hver 4.time, dvs om jeg har 24 timers bakvakt får jeg betalt for 6. Anonymkode: f7637...593 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det varierer nok fra sted til sted, så du må spørre arbeidsgiver. Når jeg har bakvakt får jeg betalt for hver 4.time, dvs om jeg har 24 timers bakvakt får jeg betalt for 6. Anonymkode: f7637...593 Hva har du i timelønn da? Anonymkode: 04d65...501
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Når jeg har vakt (akuttvakt) får jeg betalt for hver 5.time. Har vakt 24/7. Får utbetalt rundt 7000 per vaktuke Anonymkode: f7784...c77 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Noen bakvakter får man null og niks for. Er du for eksempel drosjesjåfør med bakvakt får du kun betalt en andel av det du kjører inn. Det er med andre ord umulig å svare når du, selv om du er anonym, ikke kan fortelle hva slags jobb det er. Er jobben så unik at du kan gjenkjennes selv om du er anonym? I så fall er jobben trolig så spesiell at ikke en eneste her inne kan svare på det uansett. Anonymkode: 85aa9...777
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å takke ja til en jobb ved siden av studiene mine. Har ikke lyst til å si som hva, da det kan kjennes igjen. Men, ordningen er at man har bakvakt hjemme i ett døgn og kan da bli ringt etter når som helst om det er nødvendig. Har noen erfaring med avlønning til en sånn type ordning? Jeg hadde ikke lyst til å spørre om lønn ved første samtale, men aner virkelig ikke hva jeg kan forvente heller. Anonymkode: 04d65...501 det varierer fra sted til sted. her får ikek bakvakt ekstra for å ha bakvakt. dette er bakt inn i lønnen de allerede har Anonymkode: bbc68...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå