Chomsky89 Skrevet 3. november 2020 #1 Del Skrevet 3. november 2020 Er en mann med ekstremt lange øyenvipper. Ikke så lange at folk legger ekstra merke til dem, men synsfeltet blir innskrenket.. Jeg har brukt vippetang tidligere for å gjøre den lille løften som er nødvendig for at jeg skal se uten den mørke skyggen på toppen av synsfeltet. Det ser ikke feminint ut ifølge folk, fordi forskjellen er såpass liten. Så sånnsett er det en ok løsning, men jeg har dårlig finmotorikk og syn fra før av. Så jeg dropper stort sett dette, istedenfor å bruke 15min om morgenen på dette. Har jeg noen andre muligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Del Skrevet 3. november 2020 Klippe de ned? Ville prøvd det. Anonymkode: 41055...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Del Skrevet 3. november 2020 15 min på å bøye vippene?😵 kan du få deg en bedre bøyer, eventuelt få bøyd dem på salong? Anonymkode: 23be6...e4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 3. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klippe de ned? Ville prøvd det. Burde være en mulighet ja. Regner med de kommer tilbake, men en permanent fix eksister vel muligens ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 3. november 2020 #5 Del Skrevet 3. november 2020 Du kan ta permanent vippebøy.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 3. november 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 15 min på å bøye vippene?😵 kan du få deg en bedre bøyer, eventuelt få bøyd dem på salong? Jeg er en "utrent" mann, med dårlig syn og motrikk. Vist jeg bøyer på en salong, hvor lenge vil det vare ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 3. november 2020 #7 Del Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, Chomsky89 skrev: Jeg er en "utrent" mann, med dårlig syn og motrikk. Vist jeg bøyer på en salong, hvor lenge vil det vare ca? Til de vokser ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 3. november 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, langbein86 skrev: Du kan ta permanent vippebøy Ser ut som de fleste lover 4 til 6 uker. Mulig jeg ender opp med det, men en løsning uten å gå på skjønhetssalong såpass ofte hadde vert å foretekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Del Skrevet 3. november 2020 Ta bilde av ene øyet, lettere å hjelpe deg. Klipper du tar det noen mnd før de vokser ut igjen. Anonymkode: 41055...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 Bøy på salong vil nok gi deg et feminint trekk, da får du skikkelig bøy og det vil være tydelig at du har gjort det. Syns det er så sjarmerende med menn som har lange vipper. Vedder på det ser nydelig ut. Anonymkode: 5142d...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå