AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg har begynt å handle inn til barnas julekalender og noen få julegaver. Tror jeg tar en del på nett i år. Vanligvis handler jeg fra 1 desember og er ikke ferdig før 23 desember, men i år har jeg ikke særlig lyst til å gå på travle kjøpesentre med munnbind i en pågående pandemi. Maten må nok naturligvis vente til nærmere julaften, men alt annet tenker jeg det kan være lurt å være ferdig med tidlig. Noen andre som er tidlig ute? Anonymkode: 436ac...25b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Snart ferdig, bare småting igjen 😊 Anonymkode: 93db8...69c
Milky Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Ja.. har kjøpt til svigerforeldre, foreldre, søsken, tanter. Mangler bare til mannen og lillebror
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Nei, men håper å komme i gang neste uke vil heller ikke gå rundt blant mye folk, og er kronisk syk med lite energi. Hadde vært ideelt å få handlet litt i butikk til uka, og resten på nett med levering raskt (og helst i postkassa). Mistenker kø på posten blir et stort problem. Anonymkode: b7c9b...8c6
Miss-Grey Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Har kjøpt gave til mamma og laget en liste over hva jeg skal kjøpe til resten av familien + noen venner. Regner med at jeg får det meste i havn i løpet av de nesten 14 dagene. Jeg er blant dem som synes at det er for tidlig å begynne med julepynt eller julegodteri i oktober / tidlig i november. Men andre forberedelser kan gjerne gjøres på forhånd. Jeg må innrømme at det blir godt med en rolig desember i år, der julegavene er ordnet på forhånd og det er færre sosiale forpliktelser.
Mellifluous Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Jeg er ganske godt i gang, men mangler noen småting. Føles godt å kunne slippe stresset i desember, men heller bare nyte den.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Ja, ferdig med kalendre og halvferdig med julegavene. Anonymkode: a68b1...184
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Nesten ferdig med julepresangene. Mangler et par ting. Så da er det bare julematen, drikken og julekose godteri igjen. Godt å ikke stresse og styre. Men jeg handler året rundt til julegaver. Anonymkode: 5d29b...8cb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 Snart ferdig. Foretrekker å være ferdig med alt av handling før desember, for da har jeg penger til ekstra kos og hygge. Anonymkode: c84e3...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nesten ferdig med julepresangene. Mangler et par ting. Så da er det bare julematen, drikken og julekose godteri igjen. Godt å ikke stresse og styre. Men jeg handler året rundt til julegaver. Anonymkode: 5d29b...8cb Jeg skal ikke ha kalender. Har ikke hatt kalender siden jeg var barn. Holder med julegavene for meg. Anonymkode: 5d29b...8cb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Straks ferdig, mangle 3 gaver, men vet hva jeg skal kjøpe😌 Anonymkode: e5022...0f7
Nuith Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 Ferdig med kalender, ellers har jeg bare kjøpt til mamma, for hun ønsker seg det samme hvert år. Ellers venter jeg på ønskelister, som nok ikke kommer før rundt 1. desember.
MammaMums Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 Er greit i gang med julekalendere - 72 pakker som skal pakkes og henges🤯 Hadde håpa 18 og 19 åringen slo seg til ro med en Flax f.eks- men; nei- julefølelsen uteblir da.. ❤️❤️ det er jo koselig å ha et såpass tydelig avprint hos barna, men litt stress og😅😅😅 Hun på 7 er jo selvsagt innafor å pakke til❤️ Og egentlig de andre også, setter meg med et glass rødvin og fordeler innpakningen utover i nov. Ellers har jeg alt igjen .. Gaver altså. Har kjøpt julegavepapir og bånd og lapper
Anki- Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 Jepp, er snart ferdig med julegaver. Har kjøpt masse på nett. Resten av julegavene kommer til å bli kjøpt i løpet av denne uka. Jeg har også handlet litt til julekalendrene og julestrømpene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 Har kommet et stykke på vei. Vet hva jeg skal gi alle, så nå skal jeg strikke en bestilling også må jeg for alvor komme i gang med julestrikken. Skal kjøpe alt jeg mangler når jeg får neste lønning. Anonymkode: 1ed35...b31
Pasha Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 Er over halvveis. Kalenderen til alle tre unga er ferdig kjøpt inn og det meste av gaver er faktisk ferdig. Mangler til 5 stk og har i grunn ikke peiling på hva de ønsker seg..så den er litt verre. Mangler også å få bestilt 2 gaver til barna. men der vet vi hva vi skal ha, men håper på tilbud nærmere jul. Mangler til julestrømpene
Silverrose Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 Ferdig med alle julegaver. Meste kjøpt på nett, resten i fysisk butikk. 8 åringen ville ha paw patrol kalender så den er også kjøpt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #20 Skrevet 4. november 2020 Er såvidt begynt å lage en liste over det jeg skal kjøpe, og venter på et par ønskelister. Jeg syns det er så koselig å gå i butikkene etter julegaver rett før jul, så jeg sparer innkjøpene en stund til så jeg ikke får julestemning for tidlig. Håper alle dere som handler på nett bor i de store byene i landet der det er flust av folk og butikker. Jeg tar sikte på å handle alt i fysiske butikker, for det er mange av de som sliter nå pga. korona.. Anonymkode: c0f82...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå