AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Min flotte kvinne har gjort litt endringer av sitt naturlig flotte ansikt, jeg liker det ikke. Hun har fått seg øyevipper som ser helt merkelig ut, det er rette. Ikke buet eller festet der de naturlige er, vanskelig å beskrive...men akkurat som de ligger oppå de andre. Ser ekstremt kunstige ut. Plutselig mye mer sminke, nesten hvitsminket i ansiktet. Hvordan tar jeg opp dette uten å bli halshugd? Hun er veldig dårlig på kritikk. Anonymkode: 967c8...53e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Si at hun er penere uten sminke. Anonymkode: d7563...ef8 23
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 La hun gå sånn til hun selv finner ut at hun vil slutte med det. Elsker du henne så bryr du deg ikke om hva hun gjør med utseendet sitt. Hvorfor er dette er problem for deg egentlig? Øyevipper er vanelig nå til dags og jeg tviler på at det ser så ille ut som du beskriver. Anonymkode: 01f41...2b6 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Gi henne komplimenter uansett. Bygg opp selvfølelsen hennes. Min mann liker meg aller best sminkefri, og han er nøye på å alltid si jeg er vakker når jeg våkner med det morratrynet. Jeg sminker meg naturlig bare et par ganger i uka, og får komplimenter da også, men det skinner gjennom at han liker meg best uten Anonymkode: 57f04...dbf 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Fortell henne hvor flott hun er uten sminke. Gi henne mye mer oppmerksomhet og kompliment når hun har lite/ingen sminke. Hvis dere ser et tv program der noen har sminka seg mye, eller har fæle øyevipper, så kan fortelle henne om hvor fælt du synes det ser ut. At de hadde sett mye bedre ut uten. Til slutt vil hun ta hintet. Anonymkode: 3f8de...bc0 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Så lenge hun ikke limer vippene på deg så ser jeg ikke hvorfor dette handler om deg. Hvis hun er fornøyd, la det være. Er hun misfornøyd så ordner hun opp i det selv. Anonymkode: 93a36...de7 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Alliér deg med naboungene, og få dem til å gråte når de ser henne. Anonymkode: cc611...550 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 Enig med de over. Ikke si noe, men gi ekte komplimenter når hun går uten. Dette er helt hennes valg, og det er ikke sikkert at din mening vil bety noe for hva hun velger å bruke. Jeg vet at min mann liker lite sminke, og bruker derfor sminke litt sjeldnere enn jeg kanskje ellers ville gjort, men det er fordi det ikke er så viktig for meg. Dersom jeg hadde ment at jeg var veldig mye finere med masse sminke, hadde egen mening trumfet hans. Anonymkode: 33210...178 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 Gi henne komplimenter når hun har tatt av seg sminken. Si at hun er nydelig, og at det sikkert er mange jenter som er misunnelig på henne siden hun er naturlig vakker. Anonymkode: 5aec0...a71 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 Hadde mannen min gjort noe jeg ikke likte utseenremessig hadde jeg sagt det rett ut, at han er finere sånn som har var. Men, siden du sier hun ikke tåler kritikk ville jeg gjort som mange andre her skriver, gitt henne komplimenter uten sminke. Synes det er rart av de som sier til deg at du ikke skal bry deg. Jeg hadde satt pris på om min mann hadde sagt noe til meg hvis jeg var penere på en annen måte. Anonymkode: 12618...1e0 12
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #11 Skrevet 4. november 2020 Jeg hadde bare sagt det rett ut, ingen ønsker å se ut som en klovn... Anonymkode: ca737...ee0 2
norw Skrevet 4. november 2020 #12 Skrevet 4. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: La hun gå sånn til hun selv finner ut at hun vil slutte med det. Elsker du henne så bryr du deg ikke om hva hun gjør med utseendet sitt. Hvorfor er dette er problem for deg egentlig? Øyevipper er vanelig nå til dags og jeg tviler på at det ser så ille ut som du beskriver. Anonymkode: 01f41...2b6 De er kjærester. Da er utseendet relativt vesentlig, i hvert fall inntil man er temmelig grå og gammel. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #13 Skrevet 4. november 2020 Jeg må nok bare si at jeg synes hun ser bedre ut som naturlig, uten dill-dall. Så få hun reagere som hun vil, synes ikke det er en stygg måte å si det på. Anonymkode: 967c8...53e 3
Syngemann Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 - Selv om jeg synes du ser bedre ut når du ikke sminker deg sånn som nå, så elsker jeg deg uansett . Tror du hun klikker i vinkel om du sier det? Det vet du best. Også viktig at du mener det 100% da, ikke er passiv agressiv eller presser henne. OG at du ikke sier det fordi du er flau over henne.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 Neste gang hun spør hva du synes når hun har sminket seg så kan du jo si at du synes hun er kjempe fin uansett men at du liker henne aller best med mindre/uten sminke. Anonymkode: d7bdb...654 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: La hun gå sånn til hun selv finner ut at hun vil slutte med det. Elsker du henne så bryr du deg ikke om hva hun gjør med utseendet sitt. Hvorfor er dette er problem for deg egentlig? Øyevipper er vanelig nå til dags og jeg tviler på at det ser så ille ut som du beskriver. Anonymkode: 01f41...2b6 eh jo selvsagt bryr man seg. er mange som syns falske vipper ser jævlig ut uansett hvor vanlig det er. Anonymkode: 4d5e2...94c 4
Forundret.. Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alliér deg med naboungene, og få dem til å gråte når de ser henne. Anonymkode: cc611...550 Beste forslaget så langt 😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 Pass på at alt du sier blir sagt med kjærlighet, og ikke forakt. Da vil det ikke bli oppfatta som kritikk. Mannen min kan si at jeg ser rar ut med noen klær, det er dårlig match, at jeg er finest uten sminke osv. Sagt med kjærlighet blir jeg helt oppriktig glad for sånne kommentarer (og da sier han det også på riktig tidspunkt - ikke 5 min før jeg skal ut døra f.eks.) Anonymkode: 31e6d...b68 4
~ m a u d e ~ Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare sagt det rett ut, ingen ønsker å se ut som en klovn... Anonymkode: ca737...ee0 Jeg er enig. Ser ikke helt hvorfor hennes problem med å takle kritikk, skal bli omgjort til ditt problem. 1
got2go Skrevet 4. november 2020 #20 Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev: Jeg er enig. Ser ikke helt hvorfor hennes problem med å takle kritikk, skal bli omgjort til ditt problem. Og jeg er enig med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå