AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Del Skrevet 3. november 2020 Er liksom Carena og Beemoo helt krise å kjøpe? Synes babybjørn er så dyr Anonymkode: 7f262...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Del Skrevet 3. november 2020 Ville ikke brukt noe annet enn Babybjørn om du absolutt må ha vippestol. Anonymkode: ede3c...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Del Skrevet 3. november 2020 Trodde ikke vippestol var anbefalt i det hele tatt, jeg... Anonymkode: a8ac3...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 3. november 2020 #4 Del Skrevet 3. november 2020 Kun den som er ergonomisk og former seg etter barnets rygg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Del Skrevet 3. november 2020 Dyr? Jeg har kjøpt to stykker siden vi ødela den første, betalte vel rundt 250 kr på finn begge gangene. Med leke. Anonymkode: afb56...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 3. november 2020 #6 Del Skrevet 3. november 2020 Kommer sikkert gode tilbud på black friday🙋🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg hadde moweo, barnet ligger mer i den og den vugger frem og tilbake osv. Babyen likte godt å sitte i den, men selvsagt bare i korte perioder. Stokke steps er også bra, den kan du også sette på Stokke steps spisestol Anonymkode: 89283...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Del Skrevet 3. november 2020 Vippestol er vel ikke anbefalt i det hele tatt. Jeg kjøpte likevel en babybjörn for å putte ungen i mens jeg var på do. Sjekk finn? Men ja, sånn gummimatte på gulvet er visst mye bedre for barnet. Anonymkode: 56a3a...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Del Skrevet 3. november 2020 Kjøp på Finn, der kan man finne det billig. Anonymkode: e4281...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 Mye billig på finn.no Hadde ikke kjøpt noe annet enn den, ikke på grunn av at den er "ergonomisk" men fordi den er kjempebra. Jeg fikk gratis på finn.no, gammel versjon. Små babyer er ikke anbefalt å sitte i vippestol uansett merke, men hos oss har babybjorn vært gull verdt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå