Gå til innhold

Typen interesserer seg ikke for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært sånn en stund nå. Han stiller hverken spørsmål eller er nysgjerrig. Sier jeg noe sier han bare «Åja... Okei» han spør liksom aldri «hva skal du der? Hva skal du gjøre det? Hvorfor det? Osv»

er det noen Andre som også har det sånn?

blir alltid så lei meg av å føle at han ikke interesserer seg 

Anonymkode: e9114...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger. Min er også slik 😔

Anonymkode: ea3f6...4a6

Skrevet

Jeg er mann, og kan sikkert være sånn selv fra tid til annen. Det betyr ikke at jeg ikke elsker. Men det kan bety at jeg ikke synes de tingene er interessante å diskutere.

Anonymkode: e0166...f8e

Skrevet

Sånn har min blitt også. Før var han veldig ivrig og engasjert, nå er det knapt et svar å få. Han er sikkert ikke verre enn mange andre, men det er kjempestor forskjell på nå og for et år siden. Veldig ubehagelig og jeg blir lei meg og usikker. 

Anonymkode: 82892...dd2

• Liker 3
Skrevet

Min eks husket aldri om jeg skulle til Bergen på jobb eller London på jentetur, hvis han i det hele tatt husket at jeg skulle noe. Mange sånne tegn på lite interesse gjør at man ikke føler at partneren bryr seg. Trist. Vi ble skilt. 

• Liker 2
Skrevet
På 4.11.2020 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og kan sikkert være sånn selv fra tid til annen. Det betyr ikke at jeg ikke elsker. Men det kan bety at jeg ikke synes de tingene er interessante å diskutere.

Men du må jo uansett sørge for å vise nok interesse, som kjæreste. Jeg hadde ikke giddet en "ok"-dame i lengden, om jeg merket at hun var uinteressert osv. 

• Liker 7
Skrevet
12 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Min eks husket aldri om jeg skulle til Bergen på jobb eller London på jentetur, hvis han i det hele tatt husket at jeg skulle noe. Mange sånne tegn på lite interesse gjør at man ikke føler at partneren bryr seg. Trist. Vi ble skilt. 

Når da?

Anonymkode: 0146a...efb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når da?

Vil du ha datoen? 😂

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Vil du ha datoen? 😂

Gjerne.

Skrevet
På 4.11.2020 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er så interessant å vaske hans klær eller hjelpe han med studier, men så er jeg kvinne da og vi pleier som regel å forstå at i et forhold så burde man kanskje bry seg litt om den andre? Når man er "sånn" oftere og oftere, vil partneren føle seg mindre og mindre elsket til hun tilslutt ikke orker å være ensom i forholdet.

Anonymkode: c03bf...360

• Liker 11
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjerne.

Dessverre, jeg vil være anonym😏

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt det til han, spurt om det var noe som var årsaken til det. Hvordan det hadde blitt videre hadde jo kommet an på tilbakemelding fra han.

Men, jeg hadde spurt han EN gang. Og så hadde jeg distansert meg helt fra han. Hadde vært hyggelig nok, men ikke spurt han om noe. Rett og slett fokusert på meg selv. Om tiden gikk, og det ikke var noen bedring.. vel.. Jeg hadde jo da virkelig vurdert hele forholdet.

En ting jeg tenker. Kan han ta deg for gitt? 

Anonymkode: 47d5d...688

Skrevet
8 timer siden, Pia Sofia skrev:

Dessverre, jeg vil være anonym😏

Finnes det egentlig en dato, eller er det bare en løgn? 😏

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det egentlig en dato, eller er det bare en løgn? 😏

Nice try.

Anonymkode: 8c767...59d

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nice try.

Anonymkode: 8c767...59d

Var det? Trengte jeg å prøve hardt?

Skrevet
På 3.11.2020 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Det har vært sånn en stund nå. Han stiller hverken spørsmål eller er nysgjerrig. Sier jeg noe sier han bare «Åja... Okei» han spør liksom aldri «hva skal du der? Hva skal du gjøre det? Hvorfor det? Osv»

er det noen Andre som også har det sånn?

blir alltid så lei meg av å føle at han ikke interesserer seg 

Høres ut som drit kjedelig mann 

Anonymkode: 38d70...d86

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som drit kjedelig mann 

Anonymkode: 38d70...d86

Han var ikke det før men han har blitt det med tiden. Nå er han så sliten etter jobb at han bare sover, ligger på sofaen og gjesper. Og du kan jo tenkte deg at vi er i midten av tjueåra alt, men høres ut som et gammelt ektepar 

ts

Skrevet

Høres ut som han er lei deg. Hvordan er du som person, hva gjør du til daglig, tilfører du forholdet noe nytt eller sier du det samme i dag som du gjorde for 5 år siden? 

Anonymkode: edec3...962

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var ikke det før men han har blitt det med tiden. Nå er han så sliten etter jobb at han bare sover, ligger på sofaen og gjesper. Og du kan jo tenkte deg at vi er i midten av tjueåra alt, men høres ut som et gammelt ektepar 

ts

Uffda.....du må prøve å "vekke" ham, få ham til å forstå at dette på sikt er en grunn til at du går ut av forholdet. Han virker lite engasjert og som om han allerede tar deg for gitt med så liten interesse han viser.

Anonymkode: 15066...cfb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han er lei deg. Hvordan er du som person, hva gjør du til daglig, tilfører du forholdet noe nytt eller sier du det samme i dag som du gjorde for 5 år siden? 

Anonymkode: edec3...962

Jeg prøver alltid å holde gnisten oppe. Prøve å finne på ting osv, prøver alltid å få til en samtale om ting som ikke er greit mellom oss for å bedre det. Jeg er hele tiden for å bevare gnisten så den ikke dør ut så vi blir et kjedelig «ektepar»

han på sin side mener at alle forhold blir sånn uansett. Han er konfliktsky og vil ikke snakke om ting. Sier «nei ingenting er feil» osv og legger seg til å sove på sofaen igjen. Vi bor i to forskjellige byer lgså så  vi ser hverandre to ganger i uka, og jeg synes dermed ddrt blir dumt å ikke kunne utnytte tiden vi har da sammen. Hsn virker veldig uinteressert og jeg føler meg oversett.

Truer jeg med å gå så sier han at han skal bli bedre på det og det, men det skjer aldri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...