AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hei! har en bacehlor i økonomi og administrasjon, og jobbet et par år men nå ønsker jeg å gjøre noe nytt. Jeg lurer på hvilke studier som kan være lur å kombinere? Har det noe for seg å ta en bachelor i psykologi? Det er ingen master som frister, jeg har mer lyst å jobbe med helse. Anonymkode: 907bd...2bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Bachelor i psykologi er verken fugl eller fisk. Du blir ikke noe med en slik bachelor. Da er det kanskje bedre å ta sykepleier eller vernepleier. Anonymkode: d1016...c99 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Skal du jobbe med helse eller helseledelse? BI har master i helseledelse, men vet ikke hvilke krav som stilles for å komme inn. Skal du jobbe med en fysisk jobb innen helse blir det 100 % omskolering, da er nok ikke økonomistudier så veldig mye verdt. Bortsett kanskje fra at du klarer matten sykepleien relativt enkelt 🙄 Anonymkode: 8c833...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå