Gå til innhold

jeg har utviklet følelser for min eneste venninne ( er jente )

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei jente som vokste opp ensom. Hadde veldig lite venner. Tror det hadde med min Cp og at jeg er ganske funkjonshemmet og aldri klarte å "følge med" resten. Da jeg var 17 endret dette seg og jeg blei venninne med ei fantastisk jente med et stort og godt hjerte. Hun så meg for den jeg var. vi begynte å henge daglig. Jeg trodde jeg kun likte gutter , men føler den siste tiden at jeg har blitt så glad i henne. Hun har reddet livet mitt og hjalp meg ut av en stor depresjon. hadde det ikke vert for dette fantastiske mennesket hadde jeg gitt opp alt. Jeg er glad hver gang hun er på besøk. Hun betyr alt for meg og det føles ut som jeg elsker henne. Jeg har ikke turt å si noe til henne om dette før. bør jeg si det eller la det ligge? sjansen er kanskje stor for at hun blir skremt bort og aldri vil prate med meg igjen ?

Anonymkode: e2cf4...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er ingenting i veien for at du sier at du setter pris på henne og at du er glad i henne og sånne ting. Veit ikke om du har sakt det før, men du kan jo se først hvordan hun reagerer på det, og ta det litt stegvis hvis hun tar det på en bra måte? 😊

Anonymkode: 6078b...096

Skrevet

Det du føler på er ikke nødvendigvis forelskelse; ønsker du å kysse henne? Fantaserer du om henne på sensuelle og/eller seksuelle måter? Det høres ut som det du føler for henne er kjærlighet og at du er takknemlig for å ha henne i ditt liv. 

Anonymkode: 8c6bd...a3d

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som om du er forelsket, men at du kjenner på takknemlighet og kjærlighet som brukeren over meg sier. Jeg har vært i samme situasjon som venninnen din, hvor min venninne, som var handicapet og ensom og ikke hadde hatt venninner før, plutselig trodde hun var lesbisk og forelsket i meg. Hun var ikke det, men hun ble så forvirret av egne følelser og det faktum at hun ikke hadde hatt venner og følt det man føler for gode venner før. 

Anonymkode: a7a4f...4fe

• Liker 4
Skrevet

Ønsker du å være intim med henne? Hvis ja, du er lesbisk/bifi og forelsket 

Anonymkode: 5e153...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...