AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg er prøver, og prøver nå og lokalisere livmortappen for å se hva som skjer der. Igår var den midt i musen, og ganske stor. Idag måtte jeg presse fingeren langt oppi før jeg fant den, og den er myk og glatt, og kjente en slags penishode-lignende strek oppå 🤔 ikke fant jeg hullet, eller fant jeg det? I følge app skulle jeg hatt eggløsning igår, men tester er negative, dog pittelitt sterkere idag kanskje. Anonymkode: 76a6d...e62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er prøver, og prøver nå og lokalisere livmortappen for å se hva som skjer der. Igår var den midt i musen, og ganske stor. Idag måtte jeg presse fingeren langt oppi før jeg fant den, og den er myk og glatt, og kjente en slags penishode-lignende strek oppå 🤔 ikke fant jeg hullet, eller fant jeg det? I følge app skulle jeg hatt eggløsning igår, men tester er negative, dog pittelitt sterkere idag kanskje. Anonymkode: 76a6d...e62 Musen?😅 Anonymkode: 6e9c9...e7a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Musen?😅 Anonymkode: 6e9c9...e7a Ja, det fikk bli sånn 😄 Noen fler innspill? 😊 Anonymkode: 76a6d...e62
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Hvorfor prøver du å lokalisere? 🤔 Prøver du å peile EL ved å kjenne?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Akkurat det samme her faktisk. Venter også EL. Har aldri fulgt med på livmortappen før. Anonymkode: 25469...909 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 19 minutter siden, supernaturalfan skrev: Hvorfor prøver du å lokalisere? 🤔 Prøver du å peile EL ved å kjenne? Ja. Er det ingen som har erfaring med dette? Ts Anonymkode: 76a6d...e62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme her faktisk. Venter også EL. Har aldri fulgt med på livmortappen før. Anonymkode: 25469...909 Har aldri fulgt med jeg heller, så er spennende å kjenne forandring allerede fra igår, selvom jeg er usikker på hva jeg kjenner 😊 Ts Anonymkode: 76a6d...e62
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Er det ingen som har erfaring med dette? Ts Anonymkode: 76a6d...e62 Jeg har iallefall aldri hørt om den metoden 😬
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, supernaturalfan skrev: Jeg har iallefall aldri hørt om den metoden 😬 Jeg fant ut av det for enkel tid siden, og siden det var veldig vanskelig å finne eggløsning forrige mnd, så gjør et mer omfattende forsøk nå 😊 Ts Anonymkode: 76a6d...e62 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fant ut av det for enkel tid siden, og siden det var veldig vanskelig å finne eggløsning forrige mnd, så gjør et mer omfattende forsøk nå 😊 Ts Anonymkode: 76a6d...e62 En ukes tid siden skulle det stå... Anonymkode: 76a6d...e62
Havfrue8 Skrevet 4. november 2020 #11 Skrevet 4. november 2020 Min er vanskeligere å finne ved EL, i tillegg til at jeg kjenner at rappen er åpen
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #12 Skrevet 4. november 2020 Med begge mine graviditeter så har jeg merket at det har blitt veldig «lukket» nedentil. Det er faktisk slik jeg har kjent forskjell på graviditet og evt kommende mens I dpo-land. Ved ventet mens var det ganske åpent, ved nærme dato for mens og mer «lukket» følelse så var jeg gravid Anonymkode: cfb3d...43e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #13 Skrevet 4. november 2020 Merker det ved at sæden kommer ut en dag eller noe etter på, mens ved åpen tapp rennet det ut med en gang. Vet ikke om noe kommer gjennom lukket tapp, men det gjor sikkert det. Anonymkode: dbf4b...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå