AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg ergrer meg av og til over tull og tøys som jeg vet er bare tull og tøys, men blir tatt for god fisk av folk som ikke vet bedre. Da prøver jeg å tenke på at det finnes mange, mange områder hvor jeg ikke har peiling, og masse feilinformasjon som spres daglig, som jeg har ikke sjans til å verifisere, for det faller meg ikke engang inn at det kanskje ikke stemmer. Men det er noe jeg bare må forestille meg... og jeg vil ha noe konkret. Hva er noe du vet, som etter din mening altfor få vet, men burde vite? Anonymkode: 7212c...a36 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Ismaskinen er ikke ødelagt. Jobber i McDonald's. 🤷♀️ Anonymkode: 45325...a4b 37
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 At kunden alltid har rett 🤣🤣 Anonymkode: d1a25...152 25
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Tunga er IKKE inndelt i smakssoner. Jobber med sensorikk. Anonymkode: 28d91...9d8 19
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Selvkontroll er i mye større grad enn IQ avgjørende for fremtidig prestasjon innenfor utdanning og karriere. Dette gjelder selvsagt bare så lenge man befinner seg innenfor normalområdet og ikke er psykisk utviklingshemmet. Anonymkode: 94989...731 18
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ismaskinen er ikke ødelagt. Jobber i McDonald's. 🤷♀️ Anonymkode: 45325...a4b Hva er sannheten da? Anonymkode: 7bcec...513 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er sannheten da? Anonymkode: 7bcec...513 Er et helvete å vask og monter opp igjen etter vask. Anonymkode: d4e1f...47c 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er sannheten da? Anonymkode: 7bcec...513 Under rush, er det enklere for oss i en kort periode å sette is og shake som utsolgt hvis enten base for shake eller is er tomt, eller hvis syrup på shake er tomt. Spesielt hvis man ikke har folk på jobb som klarer å bytte det raskt (for eksempel hvis det kun er en skiftleder på jobb og resten på "front" ikke har fått god nok opplæring). Anonymkode: 45325...a4b 3
Silva Pluvialis Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 DID og schizofreni er ikke det samme. 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 At NAV ikke gidder å gjøre noenting. Jeg og kollegaene mine jobber på spreng, og langtidssykemeldinger grunnet utbrenthet skjer litt for ofte. Og vi har alle max antall timer overtid, men kvir oss for å ta det ut, da vi vet hvor mye jobb som hoper seg opp mens man har fri. Anonymkode: c02b4...ab8 47
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Under rush, er det enklere for oss i en kort periode å sette is og shake som utsolgt hvis enten base for shake eller is er tomt, eller hvis syrup på shake er tomt. Spesielt hvis man ikke har folk på jobb som klarer å bytte det raskt (for eksempel hvis det kun er en skiftleder på jobb og resten på "front" ikke har fått god nok opplæring). Anonymkode: 45325...a4b Ja blir jo mindre å gjøre da. Vi snur alltid og går når det ikke er milkshake tilgjengelig. Skjer det gjentatte ganger sender jeg inn klage og ber de skjerpe servicen på maskinen. Anonymkode: 9720d...20b 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Man trenger ikke være undervektig for å være underernært. Anonymkode: 17830...7ab 23
Leo Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 (endret) Det lønner seg å ha lån. Nei, for de aller fleste gjør det ikke det siden rentefradraget kun utgjør 22%. Resten av rentene må du betale selv. (Unntaket er selvfølgelig hvis de lånte pengene kan investeres på en måte som gir høyere avkastning enn lånerenten). Endret 3. november 2020 av Leo 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 At "signalfeil" på jernbanen like ofte er en selvmordshopper. Det tar litt tid å rydde opp. Anonymkode: 3d06b...2c4 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 Populært innlegg #15 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det virkelig hadde vært så mange selvmord rundt omkring, så burde det vel egentlig stått en god del mer om dette i avisene. Anonymkode: 4dada...90e De gjør ikke det. Pressen har regler for det. Anonymkode: f6578...2e3 65
Gjest ti10 Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det virkelig hadde vært så mange selvmord rundt omkring, så burde det vel egentlig stått en god del mer om dette i avisene. Anonymkode: 4dada...90e Det heter vel at man er redd for å trigge flere til å gjøre det. Men det står da reportasjer om det av og til. Og så hører og leser man jo en del om enkeltskjebner, men det tar gjerne en stund før de pårørende orker å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 Det heter seg at gutter presterer så mye dårligere enn jenter på skolen, og det presenteres som at kjønn er den faktoren som er av størst betydning for Ulikheter i skoleresultater, når det i virkeligheten er foreldrenes utdanningsnivå og generelt sosioøkonomiske status som er mest utslagsgivende. Det virker som det rett og slett er mer «in» å snakke om kjønnsforskjeller enn (de økende) sosiale forskjellene. Anonymkode: e58e5...49a 30
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 9 minutter siden, ti10 skrev: Det heter vel at man er redd for å trigge flere til å gjøre det. Men det står da reportasjer om det av og til. Og så hører og leser man jo en del om enkeltskjebner, men det tar gjerne en stund før de pårørende orker å snakke om det. Selvmord blir vel ofte omtalt som "personlig tragedie" ? Anonymkode: 5d413...fb2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter seg at gutter presterer så mye dårligere enn jenter på skolen, og det presenteres som at kjønn er den faktoren som er av størst betydning for Ulikheter i skoleresultater, når det i virkeligheten er foreldrenes utdanningsnivå og generelt sosioøkonomiske status som er mest utslagsgivende. Det virker som det rett og slett er mer «in» å snakke om kjønnsforskjeller enn (de økende) sosiale forskjellene. Anonymkode: e58e5...49a Det har du rett i. Folk er så opptatt av å føle seg diskriminert at det som faktisk er tilfelle blir glemt. Anonymkode: b123d...a44
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 Religionsviter - det er ikke bare dumme og uopplyste mennesker som er religiøse. Anonymkode: 2825a...e48 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå