AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Dette er 7 mnd siden nå, jeg avbrøt kontakt med de begge og flyttet til en annen by. Jeg bare forstår ikke hvordan de kunne gjøre det mot meg? Det er begges skyld, men at søsteren min gjorde det mot meg var verst for meg. Jeg tror jeg aldri kan komme over dette. Noen her som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Takk for svar. Anonymkode: cc170...b4b 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Mens dere fortsatt var gift? 😳 Anonymkode: c9db8...8be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mens dere fortsatt var gift? 😳 Anonymkode: c9db8...8be Ja, desverre. Ts Anonymkode: cc170...b4b 7
Gjest Alterego666 Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, desverre. Ts Anonymkode: cc170...b4b Oooops!😳
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Har heldigvis ikke vært i den situasjonen. Men jeg føler med deg. Mannen din var noe dritt, med at søsta også gjorde det mot deg. Jeg hadde gjort som deg om det var mulig, å flytte til en annen by. For å komme seg videre, er det viktig å skaffe seg ting å gjøre. Det være seg gjennom jobb, aktiviteter og frivillig arbeid, alt etter hva du liker, kan og har anledning til å gjøre. Men holde seg opptatt, se at livet kan være bra uten de tror jeg kan være fint for deg Anonymkode: 329b8...b51 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er 7 mnd siden nå, jeg avbrøt kontakt med de begge og flyttet til en annen by. Jeg bare forstår ikke hvordan de kunne gjøre det mot meg? Det er begges skyld, men at søsteren min gjorde det mot meg var verst for meg. Jeg tror jeg aldri kan komme over dette. Noen her som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Takk for svar. Anonymkode: cc170...b4b Æsj, la jenta kose seg med leftovers også får du videre Anonymkode: 6aeac...1a3
Milky Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Heldigvis aldri vært i samme situasjon. Men det hadde jeg aldri aldri tilgitt. Mannen gir jeg evt faen i, finnes tusen menn der ute.. men egen søster?? Det er bare for mye. Tror jeg aldri hadde snakket med henne igjen 27
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens dere fortsatt var gift? 😳 Anonymkode: c9db8...8be Er jo egentlig helt ubetydelig. Er smakløst og hjerterått av begge. Anonymkode: 86171...ad0 7
Nymerïa Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 En mann kan erstattes, en søster er litt verre. Jeg synes det er noe uendelig ekkelt med å tenke på å skulle ligge med en mann som har hatt sex med søsteren min. Det føles incestuøst, jeg vet at det ikke er det pr definisjon, men jeg hadde ikke klart å la være å tenke på hvor den penisen har vært. Og jeg bruker vanligvis ikke å tenke sånn. Jeg tror søsteren din må ha noen slags mindreverdighetskomplekser for å gjøre noe sånt. Normalt oppegående mennesker med et minimum av moral vil ikke foreta seg noe slikt. Jeg skjønner at dette er ille, TS, men du er garantert et mye bedre menneske enn de der to. Det skal forsåvidt ikke så mye til. Kanskje de fortjener hverandre. Jeg håper at du finner bedre mennesker å ha i livet ditt. 19
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Jeg er enebarn, så jeg kan på ingen måte uttale meg om den følelsen. Men var det en årsak bak hendelsen? var forholdet mellom deg og eksen dødt? Hadde han ett behov han ikke fikk dekket hos deg? Men fikk hos en som kanske har mange likheter med deg? Vet ikke jeg altså, men selv ligger jeg jevnlig med broren til mannen min, og han vet det. De har fortsatt ett godt søskenforhold, selv om mannen min syntes det var litt vannskelig i starten. Så mye kommer an på hvorfan du tenker og takler det. Følelser kan være vannskelig å styre, og det kan være noen hemmelige forbudte følelser som har bygd seg opp over tid... Var det kunn en miss i fylla er det selvsagt kjipere, men jeg vil tro du kan bygge opp forholdet til søster igjen hvis du gir det er sjanse... Hun er antagelig ikke stolt over det selv heller. Anonymkode: 81a60...546
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 Oj huff. Absolutt verste svik 😳 hvordan fant du ut dette? Anonymkode: 00341...ba3 2
Ohmother Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Hva har hun selv sagt om det hun har gjort?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #13 Skrevet 4. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er 7 mnd siden nå, jeg avbrøt kontakt med de begge og flyttet til en annen by. Jeg bare forstår ikke hvordan de kunne gjøre det mot meg? Det er begges skyld, men at søsteren min gjorde det mot meg var verst for meg. Jeg tror jeg aldri kan komme over dette. Noen her som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Takk for svar. Anonymkode: cc170...b4b Fyyy så skammelig. Noe av det styggeste man kan gjøre. Det gjør man bare ikke. Stakar deg❤ Anonymkode: f4fa5...437 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 Snakk om dårlig moral. Hvor er det moralske kompasset til enkelte kvinner😳 Anonymkode: cd01d...9c8 3
LilleMumi Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk om dårlig moral. Hvor er det moralske kompasset til enkelte kvinner mennesker😳 Anonymkode: cd01d...9c8 10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er 7 mnd siden nå, jeg avbrøt kontakt med de begge og flyttet til en annen by. Jeg bare forstår ikke hvordan de kunne gjøre det mot meg? Det er begges skyld, men at søsteren min gjorde det mot meg var verst for meg. Jeg tror jeg aldri kan komme over dette. Noen her som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Takk for svar. Anonymkode: cc170...b4b Du er ikke den første og blir absolutt ikke den siste, de genene du har som gjorde deg tiltrukket av han har også din søster masse av Anonymkode: 5abf5...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 Men hvordan oppdaget du det ? Anonymkode: 5abf5...9d6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 Hvordan taklet resten av familien dette? Håper foreldrene dine kutter ut den horete datteren sin. Anonymkode: a1a09...409 4
teknosilje Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enebarn, så jeg kan på ingen måte uttale meg om den følelsen. Men var det en årsak bak hendelsen? var forholdet mellom deg og eksen dødt? Hadde han ett behov han ikke fikk dekket hos deg? Men fikk hos en som kanske har mange likheter med deg? Vet ikke jeg altså, men selv ligger jeg jevnlig med broren til mannen min, og han vet det. De har fortsatt ett godt søskenforhold, selv om mannen min syntes det var litt vannskelig i starten. Så mye kommer an på hvorfan du tenker og takler det. Følelser kan være vannskelig å styre, og det kan være noen hemmelige forbudte følelser som har bygd seg opp over tid... Var det kunn en miss i fylla er det selvsagt kjipere, men jeg vil tro du kan bygge opp forholdet til søster igjen hvis du gir det er sjanse... Hun er antagelig ikke stolt over det selv heller. Anonymkode: 81a60...546 Altså, hæææ?? 😳 22
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #20 Skrevet 4. november 2020 Hadde aldri tilgitt søsteren min om hun gjorde dette. Utroskap ville vært sårende uansett, og jeg ville vært forbanna på mannen uansett hvem han lå med, men om søsteren min hadde gjort dette mot meg hadde jeg aldri klart å ha noe med henne å gjøre igjen. Mannen kan erstattes, det kan ikke en søster. Anonymkode: c449f...bfc 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå