AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Dere som har vaert gravide: merket dere noen endringer i utfloden deres? Og hvilken DPO merket dere dette? Anonymkode: 53168...22f
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 (endret) Ble gravid i juni, merket ingenting til noe endring da. Endte i SA i juli da.. I august, eller var det sept 🤔, da var det plutselig mer enn vanlig utflod i dpo land en dag eller to, men ble ikke gravid.. Endret 3. november 2020 av supernaturalfan Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, supernaturalfan said: Ble gravid i juni, merket ingenting til noe endring da. Endte i SA i juli da.. I august, eller var det sept 🤔, da var det plutselig mer enn vanlig utflod i dpo land en dag eller to, men ble ikke gravid.. Jeg har litt kremete utflod på DPO4 og litt redd det betyr at det ikke gikk denne gangen? flere erfaringer? Håper du blir gravid fort! Anonymkode: 53168...22f 1
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt kremete utflod på DPO4 og litt redd det betyr at det ikke gikk denne gangen? flere erfaringer? Håper du blir gravid fort! Anonymkode: 53168...22f Tror det er ganske vanlig.. Les mer om utflod ifm EL: https://www.froyaklinikken.no/blogg/2018/11/26/egglsning-og-egglsningsslim-hvordan-finne-ut-av-det
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, supernaturalfan said: Tror det er ganske vanlig.. Les mer om utflod ifm EL: https://www.froyaklinikken.no/blogg/2018/11/26/egglsning-og-egglsningsslim-hvordan-finne-ut-av-det har logget de siste månedene og har ikke hatt det før, men det trenger jo ikke bety noe. Anonymkode: 53168...22f 1
Blue Berry Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere? Anonymkode: 53168...22f Har 2 barn, men det er sååå mange år siden og jeg var aldri prøver med de. Er prøver nå og i dop-land. Masse utflod.... Når skal du teste?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 Jeg testet positivt tidlig i oktober. Husker at jeg hadde mye utflod i dpo-land og at jeg følte meg varm. Lykke til! Anonymkode: b3e64...b60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå