AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Nå sitter jeg med mange sprøyter til overs etter ivf forsøk som heldigvis resulterte i graviditet. Hva gjør dere med sprøytene dere har igjen? Jeg kjenner ingen som går gjennom ivf som jeg kunne selge til, og nærmeste apotek er ikke villig til å kjøpe sprøytene Anonymkode: cdae4...8d5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Har du seriøst spurt apoteket om de vil kjøpe de? 😂 Du må selvfølgelig levere de inn til apoteket, slik at de kan destrueres. Anonymkode: 88724...12b 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du seriøst spurt apoteket om de vil kjøpe de? 😂 Du må selvfølgelig levere de inn til apoteket, slik at de kan destrueres. Anonymkode: 88724...12b Selvfølgelig! Hvis det er mulig for meg å få tilbake 10 000 istedetfor å kaste sprøytene, så prøver jeg heller det. Anonymkode: cdae4...8d5 2
Livli Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Sjekk dato😊 Om de har lenge igjen og du vurderer flere barn senere ville jeg tatt vare på de til dato har gått ut hvert fall👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig! Hvis det er mulig for meg å få tilbake 10 000 istedetfor å kaste sprøytene, så prøver jeg heller det. Anonymkode: cdae4...8d5 Det er selvfølgelig ikke mulig, trodde dette var noe alle visste. Du har nok gitt de en god latter 😅 Men du er nødt til å levere de inn, de skal IKKE selges videre. Anonymkode: 88724...12b 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Gratulerer med graviditet Om du ønsker flere barn og utløpsdatoen er om flere år, så kan du jo spare på dem. Anonymkode: 2172b...dc4
Påmfritt Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Sprøytene mine hadde veldig kort holdbarhet, typ 3-6 mnd. Jeg forsøkte å levere de tilbake til apoteket for destruering men de ville ikke ta de imot. Det er lov å putte de i en flaske og kaste de i restavfall så det har jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Påmfritt skrev: Sprøytene mine hadde veldig kort holdbarhet, typ 3-6 mnd. Jeg forsøkte å levere de tilbake til apoteket for destruering men de ville ikke ta de imot. Det er lov å putte de i en flaske og kaste de i restavfall så det har jeg gjort. Det høres meget rart ut. Vi er pliktig til å ta imot all medisin. (vel og merke ikke brukte sprøyter, men regner med det ikke var det du mente) Anonymkode: 88724...12b 1
Påmfritt Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det høres meget rart ut. Vi er pliktig til å ta imot all medisin. (vel og merke ikke brukte sprøyter, men regner med det ikke var det du mente) Anonymkode: 88724...12b Det var begge deler, en penn med mer medisin og både brukte og ubrukte sprøytespisser som var forsvarlig pakket inn.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Hvorfor har du tatt ut så mye? Tok selv ut kun nok til 1 runde,klart noen dråper er igjen altså Anonymkode: c02e2...72d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå sitter jeg med mange sprøyter til overs etter ivf forsøk som heldigvis resulterte i graviditet. Hva gjør dere med sprøytene dere har igjen? Jeg kjenner ingen som går gjennom ivf som jeg kunne selge til, og nærmeste apotek er ikke villig til å kjøpe sprøytene Anonymkode: cdae4...8d5 Ikke for å være kjip, men sjekk datoen og ta vare på dem, i tilfelle det skulle gå galt. Gratulerer så masse ❤🥰 Anonymkode: 223e4...ed1 1
Lisa Rowe Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Om det er en lengre holdbarhetsdato så kan det jo være lurt å ta vare på dem, det kan jo hende du får bruk for de senere. Ellers skal vel apoteket være pliktig til å ta imot slikt, men da selvsagt gratis for å destruere.. De kan ikke kjøpe det av deg og selge det videre.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Dersom de er uåpnet kan du jo prøve å selge dem? hvorfor har du tatt ut så mange? Anonymkode: 6c3b8...fa4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom de er uåpnet kan du jo prøve å selge dem? hvorfor har du tatt ut så mange? Anonymkode: 6c3b8...fa4 Klinikken ba meg ta ut så mange da dem trodde jeg trengte doser på 450 pr dag. Men etter allerede første ultralyd kunne dem se at jeg ikke trengte så mye likevel. Anonymkode: cdae4...8d5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 Jeg tok ut alt jeg trengte mellom ultralydundersøkelsene. Har bare dråper til over. Men du bor kanskje litt utenfor storbyene? Jeg var innom sykehusapoteket, slapp å bestille Anonymkode: 1c958...2b8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 Å selge reseptbelagte medikamenter privat er vel ikke lov? Anonymkode: e07ae...cb2
Drizzt Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 Apoteket er pliktig å ta imot medisiner for destruering. Så dra til apoteket og lever dem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå