Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du, eller noen du kjenner enten vært på jobb, butikken eller lignende upassende steder når fødselen startet/vannet gikk?😅 Hvordan var det i såfall?

Vi har termin i februar og formen min er veldig bra, så regner med jeg skal jobbe så lenge som mulig. Ble plutselig bekymret for at jeg kunne føde før og at jeg plutselig sto på nattevakt hvis vannet gikk foreksempel. Det beste hadde vell vært å være hjemme, haha

Anonymkode: 39887...993

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså være hjemme når det skjedde, ikke være hjemme fra nå av.. 😅

Skrevet

Du går jo ut i permisjon 3 uker før termin så det er veldig liten sansynlighet for at fødselen skal starte mens du er på jobb.

De aller fleste førstegangsfødende føder etter termin

Anonymkode: 3b9fd...31b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du går jo ut i permisjon 3 uker før termin så det er veldig liten sansynlighet for at fødselen skal starte mens du er på jobb.

De aller fleste førstegangsfødende føder etter termin

Anonymkode: 3b9fd...31b

Hele poenget med denne tråden var HVIS noen hadde opplevd det. Om jeg ikke er på jobb så er det vell mange andre steder man kan være før termin som ikke er hjemme🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Vi var på hotell da fødselen startet. Det var i uke 40 og på ingen måte overraskende. Men det var upassende i den forstand at det startet med vannavgang som et splasj på hotelles vegg-til-vegg teppe. Moren min ble plutselig født prematurt på et hotellrom.

Anonymkode: 77352...d6d

• Liker 3
Skrevet

Skjedde en fødsel for noen år siden på coop obs hypermarked. Styrfødsel, moren fødte vist på 20 minutter. Ambulansen rakk akkurat frem. 

Anonymkode: 0ef57...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...