Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til farsdagsgave? 2-åringen har laget noe i barnehagen som pappa skal få, men ønsker å gi noe fra meg også. 

Anonymkode: 9657c...ab7

Skrevet

Det er da ikke din far? Håper jeg i alle fall.

Anonymkode: c2375...00d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke din far? Håper jeg i alle fall.

Å hva så da? 🤦🏼‍♀️ Lov å sette pris på faren til ungen sin vettu! 

Anonymkode: b964a...adf

• Liker 8
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Å hva så da? 🤦🏼‍♀️ Lov å sette pris på faren til ungen sin vettu! 

Beklager, jeg burde latt tastaturet være. Jeg er en av dem som synes kjøpehysteriet er ille nok uten at folk skal dra det helt ut i det ekstreme, som å kjøpe farsdagsgave til sin kjære.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg burde latt tastaturet være. Jeg er en av dem som synes kjøpehysteriet er ille nok uten at folk skal dra det helt ut i det ekstreme, som å kjøpe farsdagsgave til sin kjære.

Deg om det 

• Liker 2
Skrevet

Har kjøpt adventskalenderen fra Chiliclaus😊

Anonymkode: c992d...5f4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig å kjøpe farsdagsgave til mannen en har barn med...

Anonymkode: eccfb...619

• Liker 4
Skrevet

Sokker, øl, t-skjorte, skjerf, votter, noe godt, osv. 

Anonymkode: 19485...6b1

Skrevet

Jeg har kjøpt adventskalender av Jacobs med lakris.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig å kjøpe farsdagsgave til mannen en har barn med...

Anonymkode: eccfb...619

Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets i det hele tatt... Farsdagsgave er noe man kjøper til sin far. Kun når jeg har hatt små barn som ikke kan kjøpe selv jeg har kjøpt noe (de lager ikke i bhg, fordi "ikke alle barn har en far vettu"..). 

Min far får alltid sokker.. Ikke så spenstig, men det er noe han trenger og setter pris på. 

Mannen får nye boksere av ungene i år, det trenger han ;) Og de har sett seg ut noen med morsomme mønstre på, alltid en vinner.. 

Anonymkode: 46111...d12

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets i det hele tatt... Farsdagsgave er noe man kjøper til sin far. Kun når jeg har hatt små barn som ikke kan kjøpe selv jeg har kjøpt noe (de lager ikke i bhg, fordi "ikke alle barn har en far vettu"..). 

Min far får alltid sokker.. Ikke så spenstig, men det er noe han trenger og setter pris på. 

Mannen får nye boksere av ungene i år, det trenger han ;) Og de har sett seg ut noen med morsomme mønstre på, alltid en vinner.. 

Anonymkode: 46111...d12

Jeg har ikke noen pappa, og barnet vårt er bare 1,5 år, så det er fint for meg å gi mannen min en gave. 

Anonymkode: 19485...6b1

Skrevet

Hva med gavekort på en bok hvis han er glad i å lese.

Skrevet

Var det ikke en tråd tidligere hvor ei ville gi blowjob i farsdagsgave 😂

Anonymkode: 4abc2...01b

Skrevet

Her baker vi en kake, og skriver egne kort. Forstår virkelig ikke dette kjøpe-kjøpe-kjøpe greiene. Og når man har problemer med å finne på noe å kjøpe, betyr vel det at faren i huset har alt han trenger og mere til? 

Anonymkode: c15a3...41b

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her baker vi en kake, og skriver egne kort. Forstår virkelig ikke dette kjøpe-kjøpe-kjøpe greiene. Og når man har problemer med å finne på noe å kjøpe, betyr vel det at faren i huset har alt han trenger og mere til? 

Vi og lager «bare» kake og ungene tegner en tegning :) mer enn nok, samme med morsdag! Greit å ta bort litt av presset med å kjøpe gaver man egentlig ikke trenger. I tillegg er det jo snart jul og. 

Anonymkode: 9e5a9...07c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt frokost fra morgenlevering til pappa, stefaren min får et kort og noe god sjokolade, mannen min får god frokost, kake, og noe lillegull har valgt ut på butikken. Går f.eks på jernia og lar henne velge en ting pappa får 🙂 

Skrevet

Det er ganske vanlig å kjøpe til pappan på vegne av barna når de er for små til å gjøre det selv. Koselig å gjøre litt stas på pappan til barna sine. 

Anonymkode: 7bc01...60c

• Liker 1
Skrevet
På 3.11.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

På 4.11.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Vi og lager «bare» kake og ungene tegner en tegning :) mer enn nok, samme med morsdag! Greit å ta bort litt av presset med å kjøpe gaver man egentlig ikke trenger. I tillegg er det jo snart jul og. 

Anonymkode: 9e5a9...07c

So what? 🙄 skjønner ikke folks behov for å si «sånn gjør ikke vi det fortenk» når folk spør om gavetips til feks farsdag. Oppmerksomhetssyke? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...