Gå til innhold

Hvordan finne sin overnaturlige side? Jeg vil vite mer om «den sjette sans»..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til hvor man kan lese om dette, vil lære mer, men det er så mye useriøst på nett.. 

Anonymkode: e8ca8...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på samme rute selv. Jeg vil anbefale deg å meditere, gå i naturen, vær i nuet. Finn tilbake til deg selv, informasjonen ligger inn deg. 

Det finnes også mange gode bøker der ute, bare begynn et sted. Gå på Amazon og les "reviews". Det finnes også masse youtube videoer og podcasts. Bare begynn et sted, så kommer det mer. 

Du kan også lage deg en liste over alt som interesserer deg, f.eks telepati, astrakprojektion osv, så lese deg opp på de forskjellige temaene. 

Anonymkode: d45dd...cc6

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er på samme rute selv. Jeg vil anbefale deg å meditere, gå i naturen, vær i nuet. Finn tilbake til deg selv, informasjonen ligger inn deg. 

Det finnes også mange gode bøker der ute, bare begynn et sted. Gå på Amazon og les "reviews". Det finnes også masse youtube videoer og podcasts. Bare begynn et sted, så kommer det mer. 

Du kan også lage deg en liste over alt som interesserer deg, f.eks telepati, astrakprojektion osv, så lese deg opp på de forskjellige temaene. 

Anonymkode: d45dd...cc6

Vet du om noen bøker på norsk? Takk for svar :) 

Ha slags «evner» har du?

ts

Anonymkode: e8ca8...5b0

Skrevet

Hør på podcasten Ånd og vitenskap med Lilli Bendriss og Camillo Løken. Den er interessant, og de nevner bøker ol som er fine å sjekke ut. 

Er på samme søken selv. 

Anonymkode: a023a...d9b

• Liker 1
Skrevet

Advarsel!

Det er ikke noe du skal søke. Du kan bli plaget resten av livet ditt med demoner og ånder. Vi skal ikke påkalle slikt, den døra skal være lukket. Påkall heller Gud og les i Bibelen. Og du kan få åndelige gaver fra Den Hellige Ånd- Guds Ånd. Gud kan bruke deg på mange fantastiske måter: syner/ visjoner, helbrede syke, komme med ord og oppmuntringer/profetier, undergjerninger, overnaturlig visdom. +++. 

Jeg advarer deg mot alt som har med astral projeksjon å gjøre, new- Age ting og tang. Mange sliter psykisk etter dette og blir plaget av onde ånder etterpå. Å gå ut av kroppen er livsfarlig- vet om folk som har blitt voldtatt av sjeler som driver m astral P- en som drev m svart magi. Helt grusomt. Han våknet opp med håndavtrykk rundt begge håndledd, fordi han ble holdt fast og voldtatt om natta. Skriver dette for å advare. Det er ingen uskyldig lek. Du kan ende opp på psykiatrisk avdeling. 

Søk vår kristne Gud- ren og hellig, med nådegaver uten noen negativ bakside. 

Anonymkode: 9f7d8...e96

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale å gå på et eller annet kurs som tiltrekker deg. Jeg gikk på kurs i dyrekommunikasjon og endte opp med å utdanne meg i det. Ante ikke at jeg kunne få til noe sånt før første kurset.

Anonymkode: e5cd3...b1a

Skrevet

Gigi Young på Youtube har mange gode tips ☺️

Anonymkode: ae866...b06

Skrevet

1. Jorde deg i Moder 

2. Få kontakt med guidene dine

Anonymkode: 56546...3d3

Skrevet

Jeg Ingen har funnet dette før dere. Derfor finnes det ingen oppskrift noe sted. 

Anonymkode: f3630...b37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...