AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Hadde en MA for nøyaktig 6 uker siden med tabletter på sykehuset, alt gikk fint. For en uke siden kom det litt blod, meget lite (1 t-skje til sammen hver dag), slik har det vært i en uke nå. Noen som har opplev dette før, lurer på når mensen min skal komme eller der dette mensen? Noen som har opplevd lignende og har erfaringer? Tok en test for for tre dager siden som var negativ 😊 Anonymkode: b3828...bd3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Da jeg hadde en MA i uke 8, fikk jeg beskjed om at graviditetshormonene blir værende i kroppen tilsvarende den lengden graviditeten varte. Det stemte for meg. Håper alt er bra med deg. Anonymkode: 245ad...fef
EXIA Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Hei! Trist å høre om din MA. Jeg fikk mensen 42 dager etter medisinsk abort. Da var det en litt kraftigere blødning enn ved vanlig menstruasjon hos meg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Jeg fikk tilbake mensen etter 38 dager etter kirurgisk abort i uke 11. Anonymkode: aa1ed...86c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Mensen kom etter 35 dager her, en uke senere enn normalt. Det blir ofte sagt at den kan være kraftigere enn vanlig første gang, men her var den heller mindre og kortere. Anonymkode: 187fb...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå