Gå til innhold

Han er sur pga liker ikke nye leiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen leier en leilighet. Vi venter barn sammen og vi har det litt økonomisk tøfft men klarer oss fint. Jeg ville flytte pga plassmangel og få større plass til babyen. Nå ville ikke han være med på visning og mente konen tar seg av sånnt. Han er ikke norsk. Og den dagen vi flytter inn så blir han så sur og klager konstant. Er kald mot meg og mener jeg ikke kunne velge en skikkelig leilighet. Tross alt jeg har vist bilder og spurt han hundre ganger om han var sikker på å overlate alt til meg. Jeg liker leiligheten men den er gammel ja.nå er jeg bare lei meg og han går rundt og ikke snakker med meg her i den nye leiligheten .. 

Anonymkode: 6dec8...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får finne seg sin egen leilighet og flytte dit da. For dette blir ikke siste gang han vil si at noe er konen sin jobb og så bli sur fordi du, etter hans mening, ikke har gjort det riktig 

Anonymkode: 7743a...0b2

• Liker 36
Skrevet

Så dere har dårlig økonomi og trenger plass til baby og han blir sur fordi leiligheta er stor nok men gammel? 

Anonymkode: 967d7...ff4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så dere har dårlig økonomi og trenger plass til baby og han blir sur fordi leiligheta er stor nok men gammel? 

Anonymkode: 967d7...ff4

Ja den tidligere var mye mer moderne men ekstremt trang 

Skrevet

Da får han ta seg sammen og ordne en bedre leilighet da! Herregud for en fjott. 

Det beste er vel om han finner seg et sted han kan bo alene. 

• Liker 12
Skrevet
Just now, solmåneogstjerner said:

Da får han ta seg sammen og ordne en bedre leilighet da! Herregud for en fjott. 

Det beste er vel om han finner seg et sted han kan bo alene. 

Er sjokkert over at han er sånn som dette.siste jeg vil bli nå er alenemor en måned før termin 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sjokkert over at han er sånn som dette.siste jeg vil bli nå er alenemor en måned før termin 

Tro meg, i mange tilfeller er det langt bedre å være alene enn med en 'voksen' trassig tenåring. Men det må jo du finne ut selv. Du må selvsagt snakke med ham og fortelle ham hva du har behov for og hva du forventer av ham. 

• Liker 19
Skrevet

Når man ikke engasjerer seg kan man ikke klage i ettertid. Sorry, men han høres ut som en uoppdragen tenåring. 

Anonymkode: 77e81...dfc

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner said:

Tro meg, i mange tilfeller er det langt bedre å være alene enn med en 'voksen' trassig tenåring. Men det må jo du finne ut selv. Du må selvsagt snakke med ham og fortelle ham hva du har behov for og hva du forventer av ham. 

Trodde aldri han skulle bli sånn. Jeg har vært grei med han og nå føler jeg at jeg blir straffet 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Men til helsikken brøl at han får ta seg sammen da! Og hiv han ut om han ikke gjør det.

Skrevet

Silent treatment er en effektiv, men bedriten staffemetode. Tenk deg nøye om før du fortsetter et samliv med denne mannen, for det er nok ikke siste gangen han reagerer på denne måten når det er noe han ikke liker. Og det orker du ikke.

• Liker 17
Skrevet

Be han flytte hjem til mamma med den jævla sutringa. Si at nå får du nok med å ta deg av babyen som kommer, og at du ikke har kapasitet til å stri med en voksen drittunge i tillegg.

Anonymkode: e36f9...31d

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde aldri han skulle bli sånn. Jeg har vært grei med han og nå føler jeg at jeg blir straffet 

Si til ham at du gjorde det beste du kunne. Han gadd ikke å være involvert. Da får han ta det han får med takknemlighet og godt humør. Ellers får han ordne noe bedre selv. 

Klarer han ingen av delene så er han velkommen til å pelle seg langt vekk. 

• Liker 4
Skrevet

Kjenner det koker inni meg av å lese dette. Har opplevd slik behandling selv, mannen snakket ikke med meg på 1 uke fordi jeg hadde sagt at moren hans heller ikke brukte hele navnet på barnet vårt, etter at han klaget over at moren min ikke skrev navnet riktig. Babyen var 6 uker gammel, og dette stikker fortsatt langt inni sjelen når jeg tenker på det. 

Har du prøvd å snakke med han? Stått opp for deg selv og sagt at slik aksepterer du ikke å bli behandlet? Du skal ikke legge deg under han, og føle deg dritt fordi han ikke snakker. Det er han som er dritten og oppfører seg usmakelig. 

Anonymkode: d2469...d31

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjenner det koker inni meg av å lese dette. Har opplevd slik behandling selv, mannen snakket ikke med meg på 1 uke fordi jeg hadde sagt at moren hans heller ikke brukte hele navnet på barnet vårt, etter at han klaget over at moren min ikke skrev navnet riktig. Babyen var 6 uker gammel, og dette stikker fortsatt langt inni sjelen når jeg tenker på det. 

Har du prøvd å snakke med han? Stått opp for deg selv og sagt at slik aksepterer du ikke å bli behandlet? Du skal ikke legge deg under han, og føle deg dritt fordi han ikke snakker. Det er han som er dritten og oppfører seg usmakelig. 

Huff det skjønner jeg godt. Teit med sånne holdninger og ganske ødeleggende.  Nei akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg sier ikke noe til han heller og blir bare pratet til om han vil ha kaffe eller trenger noe. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan løste du dette? Er dere sammen enda? Skjerpet han seg?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke noe til han heller og blir bare pratet til om han vil ha kaffe eller trenger noe. 

Da håper jeg virkelig at du ikke serverer ham kaffen eller det andre han vil?

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff det skjønner jeg godt. Teit med sånne holdninger og ganske ødeleggende.  Nei akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg sier ikke noe til han heller og blir bare pratet til om han vil ha kaffe eller trenger noe. 

Neste gang han ber om noe, så ikke gidd å svare. Er du tjeneren hans? Han har ikke gjort seg fortjent til hverken kaffe eller annet!

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Neste gang han ber om noe, så ikke gidd å svare. Er du tjeneren hans? Han har ikke gjort seg fortjent til hverken kaffe eller annet!

Fordi han er sliten etter flyttingen 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi han er sliten etter flyttingen 

Og du er ikke sliten etter flyttingen? Og finne leilighet? Og være høygravid? Og samtidig bære på 80 kg drittvekt (han)?

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...