Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Allerede som barn var jeg en liten gutt, og de senere årene har jeg faktisk sett på meg selv som mann. Dette har jeg i det store og hele levd rimelig greit med, jeg har akseptert at det er sånn det er. Men etter en runde på KG blir man i tvil. Ikke er jeg sykelig opptatt av fotball, ikke hater jeg muslimer, å komme i jentas munn er ingen 100 % forutsetning for at jeg skal mene at sexen er god, ikke ønsker jeg meg en BMW, jeg synes Angelina Jolie er uinteressant å se på og jeg har ikke spesielle behov for å være utro dersom sexlivet i en periode skulle være litt labert. Men patetisk, det er jeg. Og dét er jo alltids en trøst.
Gjest TomKrus Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 (endret) Det var vel gjennomsnittsmannen ute i det virkelig liv du beskrev her, så du er vel like lite mann som ham. Endret 1. august 2005 av TomKrus
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Det var vel gjennomsnittsmannen ute i det virkelig liv du beskrev her, så du er vel like lite mann som ham. ← Faen!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Jasså.. du liker å hevde deg selv ved å parodere meg? Hehe, dette biter ikke på meg!
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 Jasså.. du liker å hevde deg selv ved å parodere meg? Hehe, dette biter ikke på meg! ← Nei, dét er tydelig.
Superlammet Skrevet 1. august 2005 #6 Skrevet 1. august 2005 Vet seriøst ikke hvem som er mest mann av katta og Dum'men
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #7 Skrevet 1. august 2005 Hmmm.. da er det jo bare bra du ikke er en mann, verden trenger ikke flere "menn"
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #8 Skrevet 1. august 2005 Vet seriøst ikke hvem som er mest mann av katta og Dum'men ← Lag en avstemning. Eller Poll, som det heter her i Norge.
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #9 Skrevet 1. august 2005 Nei, forresten: Med så mange patetiske, bedritne tapere som det er her inne ville jo utfallet av en sånn tråd være gitt. De ville ha stemt og kommentert på pur F alle sammen, og det synes jeg er patetisk.
aline Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 da måtte det blitt tre valg: Dum'men, katta eller alle suger!
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #12 Skrevet 1. august 2005 da måtte det blitt tre valg: Dum'men, katta eller alle suger! ← Tråden er allerede flyttet én gang, med flere innlegg som dette havner den vel snart på Seksualitet.
Gjest Vindelspev Skrevet 1. august 2005 #13 Skrevet 1. august 2005 Er det like moro hver gang du starter ny parodi- tråd?
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #14 Skrevet 1. august 2005 Det kommer an på trådens øvrige deltakere.
aline Skrevet 2. august 2005 #16 Skrevet 2. august 2005 Tråden er allerede flyttet én gang, med flere innlegg som dette havner den vel snart på Seksualitet. ← beklager, skal prøve å ta meg sammen.
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. august 2005 #17 Skrevet 2. august 2005 beklager, skal prøve å ta meg sammen. ← Nei, helst ikke - det var ment som kompliment!
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. august 2005 #19 Skrevet 2. august 2005 Yes, I know - jeg er patetisk dårlig på komplimenter.
vixen Skrevet 2. august 2005 #20 Skrevet 2. august 2005 Yes, I know - jeg er patetisk dårlig på komplimenter. ← Og du som trodde du var mann!? Jeg leste litt rundt her - og ja... det stemte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå