AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Er det norsk tekst?😊 Anonymkode: 0eb9c...eb3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 34 minutter siden, PetterKanin skrev: Ja. Men ikke absolutt alt. Ok, takk for svar👏 Anonymkode: 0eb9c...eb3
PetterKanin Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar👏 Anonymkode: 0eb9c...eb3 Er det en bestemt serie etc. du vil vite om har tekst kan jeg sikkert sjekke for deg før du registrer deg. Men tror det er gratis prøveperiode også.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, PetterKanin skrev: Er det en bestemt serie etc. du vil vite om har tekst kan jeg sikkert sjekke for deg før du registrer deg. Men tror det er gratis prøveperiode også. Ellers takk, jeg tenkte å ta en pause fra bla hbo og leter etter nye/andre plattformer😊 Jeg trenger ikke tekst på alt, men jeg orker ikke å aldri ha det, om du skjønner😊 Anonymkode: 0eb9c...eb3 1
PetterKanin Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ellers takk, jeg tenkte å ta en pause fra bla hbo og leter etter nye/andre plattformer😊 Jeg trenger ikke tekst på alt, men jeg orker ikke å aldri ha det, om du skjønner😊 Anonymkode: 0eb9c...eb3 Skjønner den👌
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Det kan også være litt dårlig med synkronisering av tekst og tale av og til, teksten henger etter noen ganger. Ofte går det fint å bytte til engelsk eller dansk da, så er det bedre synkronisert. Anonymkode: dc3e3...2a9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Hvorfor lerer du deg ikke bare engelsk Anonymkode: 41978...1fe
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lerer du deg ikke bare engelsk Anonymkode: 41978...1fe Hvorfor lærer ikke du deg norsk? Anonymkode: 0eb9c...eb3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå