AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Beklager ordspråket. Men jeg opplever at jeg blr litt fra skjeden når jeg bæsjer. Det er ikke mye, men nok til at jeg legger merke til det. Jeg er bare 7 uker på vei og er livredd for spontanabort. Anonymkode: f42eb...a45
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Presser du skikkelig? Mye som er skjørt nedi der, så kan være at du sprekker noen blodkar eller noe om du må presse hardt. Selv har jeg nedfall fra tidligere graviditet, og når jeg er hard i magen kan jeg kjenne innholdet i tarmen inni skjeden og på mellomkjøttet. Ting ligger veldig nært hverandre der. Ingen fare for at det fører til spontanabort iallefall 😄 Anonymkode: 9c3b1...553 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Presser du skikkelig? Mye som er skjørt nedi der, så kan være at du sprekker noen blodkar eller noe om du må presse hardt. Selv har jeg nedfall fra tidligere graviditet, og når jeg er hard i magen kan jeg kjenne innholdet i tarmen inni skjeden og på mellomkjøttet. Ting ligger veldig nært hverandre der. Ingen fare for at det fører til spontanabort iallefall 😄 Anonymkode: 9c3b1...553 Takk for raskt svar 🙂 jeg er ganske hard i magen for tiden noe som gjør at jeg presser hardt ja. Håper det ikke er farlig Anonymkode: f42eb...a45
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Hei ts. Det kan være hemoroider Anonymkode: b67fc...734
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts. Det kan være hemoroider Anonymkode: b67fc...734 Ikke fra skjeden? Anonymkode: f42eb...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå