AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg skal i år fikse en julekurv til et vennepar. Vi pleier ikke å kjøpe julegaver til hverandre, men dette er en meget god venninne av meg. Er ingen spesiell grunn til julekurven, jeg har bare lyst til å glede henne og samboeren hennes som også er kul. Har dere forslag over hva jeg kan putte i en slik kurv? Trenger ikke være dyre forslag. Foreløpig har jeg tenkt: Vin, øl, ullsokker, julebrus, stearinlys, potetgull sjokolade, pepperkaker, julehefter, flaxlodd og klementiner. Har dere noen andre smarte forslag? Anonymkode: ec840...bcb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Høres ut som du er oppe i en tusenlapp alt, så hvorfor ikke stoppe der? Husk også at julegaver til folk man ikke pleier å gi gave til som regel ikke utløser «glede», men heller panikk... Anonymkode: 6ed90...f72 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du er oppe i en tusenlapp alt, så hvorfor ikke stoppe der? Husk også at julegaver til folk man ikke pleier å gi gave til som regel ikke utløser «glede», men heller panikk... Anonymkode: 6ed90...f72 Tenkte kanskje ca en tusenlapp til Skjønner poenget ditt, men de inviterer meg ofte på middag eller vinkveld og slike ting, som jeg ikke betaler for, så dette er innafor. Anonymkode: ec840...bcb
chi Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Så fin tanke Hva med julekaffe/te, gløgg, god saft, olje, oliven, badesaker som badeolje og bodylotion? Fine hansker, refleksbrikker, kuldekrem og leppepomade.... 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, chi skrev: Så fin tanke Hva med julekaffe/te, gløgg, god saft, olje, oliven, badesaker som badeolje og bodylotion? Fine hansker, refleksbrikker, kuldekrem og leppepomade.... Takk! Veldig bra forslag Anonymkode: ec840...bcb
Momma Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vin, øl, ullsokker, julebrus, stearinlys, potetgull sjokolade, pepperkaker, julehefter, flaxlodd og klementiner. Anonymkode: ec840...bcb Fine ting, men du glemte munnbind og antibac.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, Garderobemannfrue skrev: Fine ting, men du glemte munnbind og antibac. Haha godt poeng😷 Anonymkode: ec840...bcb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Når jeg gir slike kurver eller forundringspakker, så kjøper jeg noe som dem mest sannsynlig ikke har smakt på. Altså, nye smaksopplevelser. Dette får jeg ofte gode tilbakemeldinger på. "Åååh, det mangosyltetøyet med pasjonsfrukt var såå godt" f.eks. Cemo.no har mye fint. Alt fra syltetøy, drops, sjokolade, krydder osv. Det er mer innbringende å få spesialtwist enn en freia melkesjokolade, selv om prisen blir deretter. Anonymkode: 2e5ae...184 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg gir slike kurver eller forundringspakker, så kjøper jeg noe som dem mest sannsynlig ikke har smakt på. Altså, nye smaksopplevelser. Dette får jeg ofte gode tilbakemeldinger på. "Åååh, det mangosyltetøyet med pasjonsfrukt var såå godt" f.eks. Cemo.no har mye fint. Alt fra syltetøy, drops, sjokolade, krydder osv. Det er mer innbringende å få spesialtwist enn en freia melkesjokolade, selv om prisen blir deretter. Anonymkode: 2e5ae...184 Helt enig! Perfekt forslag. Tusen takk. Bra nettside. Akkurat noe slikt jeg var på utkikk etter Anonymkode: ec840...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå