AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Dette lurer jeg på, hvem som får de sterkeste og lengste orgasmene av damer eller menn. Allment er det ofte skrevet og fortalt at damer får de sterkeste og lengste. Men er det sånn? Ja tror mange opplever det sånn, men de menn som våger, lærer seg tekniker får også orgasmer av helt andre dimensjoner. Alt fra anale, til fullkroppsorgasmer som varer i mange minutter, rekorden skal vist ok være mer enn en halvtime lang fullkroppsorgasme, til multiple orgasmer som kan komme igjen og igjen, så lenge mannen orker. Selv har jeg en vanlig mann som knapt gir lyd fra seg da orgasmen kommer, men han skjelver endel. Selv får jeg det veldig intenst og varer ofte lenge. Så hos oss stemmer det at damer får de sterkeste og lengste. Har dere det sånn, eller? Anonymkode: 4aa5c...3ce
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Vanskelig å sammenligne når vi ikke vet hvordan kvinner opplever orgasmene sine... Å joda, det går faktisk ann å maksimere orgasmene med trening og teknikker... Jeg har selv sett både stjerner og et lite glimt av den andre siden, og skjelvingene startet en stund før utløsningspunktet. En gang fikk jeg en slik opplevelse fra en kvinne som var litt brutal, hun klemte kuken med det hun maktet med begge hendene å ga full fart... og fortsatte selv etter utløsningen. Det var min utløsning nr 3, så vi hadde holdt på et par tiimer. Kuken svulmet kraftig opp etter den tøffe behandlingen, så hun ville ha den inni seg. Hun kom flre ganger, men ikke jeg... Kvinner kan også komme kraftig, jeg har et evig arr i ryggen etter ei som gikk fullstendig amokk. Kvaliteten eller styrken på orgasmene er jo litt forskjellig, men som regel i en økt er det vel bare en orgasme som gjør at man ser stjerner... de andre i serie-orgasmene er vel litt svakere? 1
Danseskjørt Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 9 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Vanskelig å sammenligne når vi ikke vet hvordan kvinner opplever orgasmene sine... Å joda, det går faktisk ann å maksimere orgasmene med trening og teknikker... Jeg har selv sett både stjerner og et lite glimt av den andre siden, og skjelvingene startet en stund før utløsningspunktet. En gang fikk jeg en slik opplevelse fra en kvinne som var litt brutal, hun klemte kuken med det hun maktet med begge hendene å ga full fart... og fortsatte selv etter utløsningen. Det var min utløsning nr 3, så vi hadde holdt på et par tiimer. Kuken svulmet kraftig opp etter den tøffe behandlingen, så hun ville ha den inni seg. Hun kom flre ganger, men ikke jeg... Kvinner kan også komme kraftig, jeg har et evig arr i ryggen etter ei som gikk fullstendig amokk. Kvaliteten eller styrken på orgasmene er jo litt forskjellig, men som regel i en økt er det vel bare en orgasme som gjør at man ser stjerner... de andre i serie-orgasmene er vel litt svakere? Wow for et sexliv du har😅 1
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 (endret) 6 minutter siden, Tuttifrutt skrev: Wow for et sexliv du har😅 Ja særlig, spesielt når det skjedde for 15 år siden. Skal jeg oppleve noe lignende i dag må jeg stå for det selv😂🤞 Endret 3. november 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja særlig, spesielt når det skjedde for 15 år siden. Skal jeg oppleve noe lignende i dag må jeg stå for det selv😂🤞 Wow. Hvordan får du det like heftig selv, slik som du skrev over? Mister du ikke litt bevisstheten og kontrollen over å maximere orgasmen. Har det sånn selv. Anonymkode: 4aa5c...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 16 minutter siden, Tuttifrutt skrev: Wow for et sexliv du har😅 Ja, enig, det der skulle jeg likt å sett😅 Anonymkode: 4aa5c...3ce 1
Hr. Aktiv Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg på, hvem som får de sterkeste og lengste orgasmene av damer eller menn. Allment er det ofte skrevet og fortalt at damer får de sterkeste og lengste. Men er det sånn? Ja tror mange opplever det sånn, men de menn som våger, lærer seg tekniker får også orgasmer av helt andre dimensjoner. Alt fra anale, til fullkroppsorgasmer som varer i mange minutter, rekorden skal vist ok være mer enn en halvtime lang fullkroppsorgasme, til multiple orgasmer som kan komme igjen og igjen, så lenge mannen orker. Selv har jeg en vanlig mann som knapt gir lyd fra seg da orgasmen kommer, men han skjelver endel. Selv får jeg det veldig intenst og varer ofte lenge. Så hos oss stemmer det at damer får de sterkeste og lengste. Har dere det sånn, eller? Anonymkode: 4aa5c...3ce Jeg tror de kvinnene som nyter best har det bedre opp til orgasme og får en sterkere orgasme, men den varer ikke like lenge som min ihvertfall. De damer jeg har hengt med som da faktisk har ønsket og fått orgasme så varer den ca. 10 sekunder. Kjenner jo den bygges opp og noen ganger bygges den kraftig opp over tid til dem. Skjedemusklene jobber med trekninger lenge før de kommer og disse trekningene blir bare kraftigere og kraftigere. Jeg er god til å time min orgasme opp mot deres slik at de som kjenner jeg kommer inni dem opplever det som kjørlige pump når sæden kommer i dem og gjør deres orgasme bare større etter det jeg forstår. Er jeg kåt nok så pumper jeg sæd hvert 2. sekund i 20 - 25 sekunder og den ilende orgasmefølelsen er stor hele veien, men selvfølgelig størst først for så avta litt etter hvert. Etter ca. 30 sek. så går den over til etterdønninger og jeg anser den som overstått. Til meg også bygges en orgasme opp, men ikke like lenge som til dama og på langt nær like kraftig.
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Hvordan får du det like heftig selv, slik som du skrev over? Mister du ikke litt bevisstheten og kontrollen over å maximere orgasmen. Har det sånn selv. Anonymkode: 4aa5c...3ce Edging over timer på kanten til utløsning... når sæden pipler ut uten orgasme er sædblæra full. Det er da jeg bestemmer meg for hard og fort ronking. Noen ganger kommer jeg maksimalt med flere runder med stram tape rundt kuken, utløsning må ut... men det er trangt og føles så sinnsykt mye sterkere. Prøv gjerne med å stå på tærne eller en fot, utmattelsen og den onde melkesyra er så tilfredstillende når kommer og slipper å stå slik lengre... Det gjelder også kvinner🤭 Endret 3. november 2020 av Bamseklemmer
Fioljenta Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 Før vi fant ut hvordan vi kunne gi ham multiple, var det uten tvil meg som hadde de lengste og kraftigste. Nå er det mer uavgjort - tror vi - ingen oss er jo egentlig objektive på det området. 😂 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 5 timer siden, Bamseklemmer skrev: Edging over timer på kanten til utløsning... når sæden pipler ut uten orgasme er sædblæra full. Det er da jeg bestemmer meg for hard og fort ronking. Noen ganger kommer jeg maksimalt med flere runder med stram tape rundt kuken, utløsning må ut... men det er trangt og føles så sinnsykt mye sterkere. Prøv gjerne med å stå på tærne eller en fot, utmattelsen og den onde melkesyra er så tilfredstillende når kommer og slipper å stå slik lengre... Det gjelder også kvinner🤭 Hva skjer da? Taper du kuken helt tight og stramt, onanerer til nesten orgasme lenge, piner deg selv maksimalt. Når orgasmen kommer, har du tapet kuken så hardt at det pumper og pumper for harde livet uten at det kommer noe ut. Riktig, ikke sant? Får dette da orgasmen til bare å fortsette lenge for å få pumpet ut greia, når det ikke skjer, bare fortsetter orgasmen? Du skriver også at du kommer og får maksimal orgasme i flere runder eller omganger? Høres helt vanvittig deilig ut. Anonymkode: 4aa5c...3ce
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 🙄🙄 For en teit tråd... Hva har det å si i det hele tatt. Ingen kan fortelle det for det er ingen som kan føle begge deler og sammenligne. Og ikke minst... Who fucking cares.. er vel bare enda en ting menn og kvinner kan krangle om 🙄 Anonymkode: 07b21...d31
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer da? Taper du kuken helt tight og stramt, onanerer til nesten orgasme lenge, piner deg selv maksimalt. Når orgasmen kommer, har du tapet kuken så hardt at det pumper og pumper for harde livet uten at det kommer noe ut. Riktig, ikke sant? Får dette da orgasmen til bare å fortsette lenge for å få pumpet ut greia, når det ikke skjer, bare fortsetter orgasmen? Du skriver også at du kommer og får maksimal orgasme i flere runder eller omganger? Høres helt vanvittig deilig ut. Anonymkode: 4aa5c...3ce Ikke tape så hardt at det er fare for full blokkering nei, det kan skade sædblæra har jeg hørt. Altså "tilbakeslagsventilen"... forøvrig anbefaler jeg det ikke uten at man vet hva det går ut på... Begynn alltid i det små med strikk og heller øke etterhvert som man blir kjent med seg selv... Orgasmene mine blir lengre pga mengden sæd og antall pumpeslag/sammentrekninger, normalt er vel en 10-12 stk, men de største har jeg vel mere 20 stk... Alene er det bestandig den første som blir kraftigst... i tilfelle med hun som ronket meg var vel egentlig for at hun aldri ga seg, og hele settingen...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 har inntrykk av at jenter har sterkest orgasme, men at menn føler mer under akten Anonymkode: 77085...a2c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 På 3.11.2020 den 13.54, Fioljenta skrev: Før vi fant ut hvordan vi kunne gi ham multiple, var det uten tvil meg som hadde de lengste og kraftigste. Nå er det mer uavgjort - tror vi - ingen oss er jo egentlig objektive på det området. 😂 Deilig at det har blitt uavgjort👍😊😃 Anonymkode: 4aa5c...3ce
Mæn40 Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 Ser at det er mange eksperter her. Min personlige erfaring tilsier at det virker som kvinner generelt har kraftigere orgasmer, men har selv hatt noen hvor jeg trodde jeg skulle besvime. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 15 timer siden, Mæn40 skrev: Ser at det er mange eksperter her. Min personlige erfaring tilsier at det virker som kvinner generelt har kraftigere orgasmer, men har selv hatt noen hvor jeg trodde jeg skulle besvime. TS. Enig. Hvordan opplevde du det, gjorde hun noe spesielt med deg, eller ble det bare så ekstremt heavy? Er de sterkeste orgasmene langvarige? Skulle likt å få typen min til å eksplodere så intenst at han svimer av. Anonymkode: 4aa5c...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 På 3.11.2020 den 15.10, Bamseklemmer skrev: Ikke tape så hardt at det er fare for full blokkering nei, det kan skade sædblæra har jeg hørt. Altså "tilbakeslagsventilen"... forøvrig anbefaler jeg det ikke uten at man vet hva det går ut på... Begynn alltid i det små med strikk og heller øke etterhvert som man blir kjent med seg selv... Orgasmene mine blir lengre pga mengden sæd og antall pumpeslag/sammentrekninger, normalt er vel en 10-12 stk, men de største har jeg vel mere 20 stk... Alene er det bestandig den første som blir kraftigst... i tilfelle med hun som ronket meg var vel egentlig for at hun aldri ga seg, og hele settingen... Oki, ikke for hardt, ikke så hardt at det ikke kommer noe ut under orgasmen? En kompis av meg gjør det, han sier orgasmen varer kjempelenge, type 2-3 minutter. Det bare fortsetter å pumpe og pumpe, uten at en dråpe kommer ut. Ofte bare fortsetter han og da blir orgasmen enda mer intens og kommer etter type 3-4 minutter etter den første og samme greia, orgasmen varer kjempelenge. Han har gjort dette opptil 10 ganger, før han slipper opp og lar spruten komme, da kommer det voldsomt og veldig mye ut. Anonymkode: 4aa5c...3ce
Mæn40 Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: TS. Enig. Hvordan opplevde du det, gjorde hun noe spesielt med deg, eller ble det bare så ekstremt heavy? Er de sterkeste orgasmene langvarige? Skulle likt å få typen min til å eksplodere så intenst at han svimer av. Anonymkode: 4aa5c...3ce Jeg kan ikke gi en veldig teknisk beskrivelse, men omstendighetene var slik at vi måtte være veldig stille. Det gjorde at vi holdt på veldig rolig i lang tid(som jeg husker ihvertfall). Vet ikke når man starter stoppeklokke på hvor lenge en orgasme varer, men den andre orgasmen den kvelden var som et tordenvær langt unna som sakte men sikkert kom nærmere. Og tilslutt traff det med full styrke. "Edging" har også vært vellykket i mitt tilfelle. Har fått kjempelange bj hvor hun nesten tar meg over kanten hele tiden. Avslutningen da er fantastisk. For mere teknisk data må jeg nesten referere til noen av de andre professorene her inne.
Missy77 Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 På 3.11.2020 den 8.34, Tuttifrutt skrev: Wow for et sexliv du har😅 Haha, enig. Må si at jeg er litt nysgjerrig på han! 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 Tror det er individuelt, noen sier mannen, andre sier damen. Med ev vibrator i rumpa på mannen, er det nok han som får de sterkeste og lengste orgasmene. Ellers damen. Anonymkode: 4aa5c...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå