AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 «Å holde på»: reise sammen , ha masse sex, lage mat og masse hygge i tillegg til at man fortsatt er «singel» Hvor bedre er ikke dette? Ikke minst for en mann og.. Føler at dette er bedre enn å snakke om at man skal være kjærester.. da kommer stresset fram. Føler at flere burde bare holde på med hverandre og stoppe derfra. Man kan være et par samtidig ikke.. føler at disse «forholdene « varer lengst... Jeg er kvinne på snart 23 år, så jeg tenker at han jeg holder på med nå bare skal la det stå sånn. Hva tenker dere ? Anonymkode: b3fc8...dac 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Du føler det altså. Hva har du med hva andre kaller seg å gjøre da? Anonymkode: 875fc...504 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Fungerer strålende til en av dere får følelser. Anonymkode: eeb57...754 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Om du kaller det for "å holde på" istedenfor kjæreste er vel hipp som happ. "Å holde på" er din definisjon av et forhold. Du trenger ikke bry deg om hva andre kaller det. Selv om du har en opplevelse av hvordan verden fungerer, tilsier ikke det at du sitter på fasiten og vet hva som er best for andre. Anonymkode: d0861...807 13
Lisa Rowe Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Det hadde aldri fungert for meg. Om jeg har romantiske relasjoner med en person, så trenger jeg å vite at det fører et sted, at vi har en fremtid. Jeg hadde heller ikke vært komfortabel med å dele forelskelsen min med noen andre, jeg trenger monogami. Men det finnes massevis av mennesker som trives i åpne forhold, som er mer eller mindre det du beskriver, bare at dere ikke bruker tittelen "kjæreste". 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Er absolutt enig i mye. Han jeg møtte sist var nok ikke enig i det i begynnelsen, men tror han ble veldig godt vandt med det 😅 Møtes en til to ganger i uka, kun når man var i godt humør, ute og spise/drikke den ene dagen og ligge å se film i senga hele dagen derpå. Man slipper mye krangling, bli lei hverandre og unødig mas og sexen er god, fremst at begge er enige og ikke er sjalu. Det blir jo et forhold på en måte da man forholder seg til andre, men på en annen måte ikke, og det å holde på med andre blir vel bare venner med fordeler, noe som ofte ikke varer i lengden. Men så er ikke jeg ei som vil at det skal utvikle seg til at det blir mer komplisert. Har det strålende i eget selskap, og en mann skal være en bonus. Og ser veldig mange venninner som mister gnisten, ikke er forelsket og hele forholdet baserer seg på at man skal flytte sammen, få barn for så å bo sammen som venner, kanskje til barna blir eldre så de kan gjøre det slutt. Ingen lidenskap, mye kontrollering, krangling etc. Tror i bunn veldig mange ikke er skapt for det livet. Anonymkode: 8ad9a...e84 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Ganske stor forskjell på folk ja. Anonymkode: 875fc...504 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Jeg har vært som deg TS, og det er jeg som har fått panikk dersom det gikk fort mot at vi skulle være opplest og vedtatt kjærester. Menn som planla livet vårt sammen etter kort tid, da fikk jeg hetta. Jeg trengte at det fikk gå seg til, over tid. Det tror jeg har vært lurt også, for tror ofte menn er som meg og deg, men når man snur det slik er det de som blir opptatt av forhold først. Jeg er aldri blitt dumpa. Ikke en gang. Den roen jeg hadde virket å være trikset for å få menn seriøse. Nå valgte ikke jeg å være slik som et triks, jeg bare er slik, og jeg dumpet de menn som da pushet for mye mot full pakke. Likevel altså, det må jo være noe å notere seg for kvinner som menn løper fra. Ikke en gang har det vært menn som kuttet ut meg. Jeg har ikke en eneste erfaring med å ønske noe med en mann som glapp fra meg. Jeg derimot har dumpa mange menn. 😜 Anonymkode: 19906...50d 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg derimot har dumpa mange menn. 😜 Anonymkode: 19906...50d Emojien din etter denne kommentaren virker svært lite sympatisk. Er det morsomt å dumpe folk? Om du ikke forstår at det kanskje var sårende, så mistenker jeg at du rett og slett ikke har følt den følelsen av å være glad i et annet menneske. Og om kun er glad i seg selv, så er det jo enkelt å bare ta for seg av kjærlighet og moro frem til man går lei. Man er rett og slett tom. Om du faktisk har vært glad i noen en gang, så kan jeg anbefale deg å prøve å sette deg inn i andres situasjon. Det skal ikke være moro å dumpe noen. Anonymkode: d0861...807 10
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: «Å holde på»: reise sammen , ha masse sex, lage mat og masse hygge i tillegg til at man fortsatt er «singel» Hvor bedre er ikke dette? Ikke minst for en mann og.. Føler at dette er bedre enn å snakke om at man skal være kjærester.. da kommer stresset fram. Føler at flere burde bare holde på med hverandre og stoppe derfra. Man kan være et par samtidig ikke.. føler at disse «forholdene « varer lengst... Jeg er kvinne på snart 23 år, så jeg tenker at han jeg holder på med nå bare skal la det stå sånn. Hva tenker dere ? Anonymkode: b3fc8...dac Hva som er bra for menn er ikke noe vi som ikke er menn skal bry oss så hardt om.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, O.G. skrev: Hva som er bra for menn er ikke noe vi som ikke er menn skal bry oss så hardt om. Hvorfor skal man bry seg mer om kvinner enn menn? Menn er som kvinner fantastiske individer. ❤️ Anonymkode: d0861...807 1
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man bry seg mer om kvinner enn menn? Menn er som kvinner fantastiske individer. ❤️ Anonymkode: d0861...807 Hvorfor skal jeg som kvinne sette menn først?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Emojien din etter denne kommentaren virker svært lite sympatisk. Er det morsomt å dumpe folk? Om du ikke forstår at det kanskje var sårende, så mistenker jeg at du rett og slett ikke har følt den følelsen av å være glad i et annet menneske. Og om kun er glad i seg selv, så er det jo enkelt å bare ta for seg av kjærlighet og moro frem til man går lei. Man er rett og slett tom. Om du faktisk har vært glad i noen en gang, så kan jeg anbefale deg å prøve å sette deg inn i andres situasjon. Det skal ikke være moro å dumpe noen. Anonymkode: d0861...807 Da mistolket du hva jeg mente med den emojien. Det var ment mer som en "Blæh!" som var litt selvironisk også. Det er noe dritt å dumpe noen. Noe av det verste som finnes. Jeg har funnet det så pyton at jeg flere ganger har forsøkt hardt for å "oppmuntre" menn til å være den som tar avgjørelsen. Trykke på de knappene de har gitt uttrykk for at er dealbreaker, uten å gå over til å bli direkte ufin, bare for å slippe å være den stygge ulven igjen. Jeg hater å såre folk. Spesielt når det var flotte menn egentlig, men bare jeg som ikke klarte å henge med. Likevel er jeg jo glad for at jeg aldri har opplevd at menn ikke vil ha meg, eller å bli dumpa av en jeg hadde følelser for. Det har jeg sluppet helt unna. Til nå. Håper det aldri skjer, for jeg er gift med den store kjærligheten, men det hender at jeg tenker at "Evry thing you do comes back to you" og at det kanskje er i dette forholdet jeg får det. Ikke helt ufortjent, for jeg har såret min del, om jeg ville eller ikke. 🥺 (Håper du forsto den.) Anonymkode: 19906...50d 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da mistolket du hva jeg mente med den emojien. Det var ment mer som en "Blæh!" som var litt selvironisk også. Det er noe dritt å dumpe noen. Noe av det verste som finnes. Jeg har funnet det så pyton at jeg flere ganger har forsøkt hardt for å "oppmuntre" menn til å være den som tar avgjørelsen. Trykke på de knappene de har gitt uttrykk for at er dealbreaker, uten å gå over til å bli direkte ufin, bare for å slippe å være den stygge ulven igjen. Jeg hater å såre folk. Spesielt når det var flotte menn egentlig, men bare jeg som ikke klarte å henge med. Likevel er jeg jo glad for at jeg aldri har opplevd at menn ikke vil ha meg, eller å bli dumpa av en jeg hadde følelser for. Det har jeg sluppet helt unna. Til nå. Håper det aldri skjer, for jeg er gift med den store kjærligheten, men det hender at jeg tenker at "Evry thing you do comes back to you" og at det kanskje er i dette forholdet jeg får det. Ikke helt ufortjent, for jeg har såret min del, om jeg ville eller ikke. 🥺 (Håper du forsto den.) Anonymkode: 19906...50d Takk for oppklaring. Det er oftest lurt å droppe emojis i en seriøs tekst, fordi emojis ikke nødvendigvis tolkes og brukes på samme måte. Min definisjon av den du brukte er "hey, blunke, blunke, små-ertende geip". Du har selvfølgelig rett til å bruke det du ønsker, men om man vil unngå eventuelle misforståelser er det greit å droppe emojis. Bare et lite tips. Ut i fra teksten fikk jeg inntrykk av at du er en "happy go lucky -player", (og det er greit nok det, så lenge man ikke sårer andre med viten og vilje). Og fikk dermed inntrykket av en bruk og kast mentalitet. Ble vel litt hissig fordi jeg er lei av kvinner som setter menn i bås som noen uten følelser. Er kvinne selv, men lut lei av sexisme. Hyggelig å høre du har funnet noen du ønsker å dele livet med. Ønsker deg hell og lykke videre i ekteskapet. ❤️ Anonymkode: d0861...807 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: «Å holde på»: reise sammen , ha masse sex, lage mat og masse hygge i tillegg til at man fortsatt er «singel» Hvor bedre er ikke dette? Ikke minst for en mann og.. Føler at dette er bedre enn å snakke om at man skal være kjærester.. da kommer stresset fram. Føler at flere burde bare holde på med hverandre og stoppe derfra. Man kan være et par samtidig ikke.. føler at disse «forholdene « varer lengst... Jeg er kvinne på snart 23 år, så jeg tenker at han jeg holder på med nå bare skal la det stå sånn. Hva tenker dere ? Anonymkode: b3fc8...dac altså, om man er stresset fordi man er i et forhold da er man i feil forhold. Anonymkode: 52850...199 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 Men er det da ok at han ligger med andre da? Anonymkode: 35047...eab 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det da ok at han ligger med andre da? Anonymkode: 35047...eab tydeligvis Anonymkode: 52850...199
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: «Å holde på»: reise sammen , ha masse sex, lage mat og masse hygge i tillegg til at man fortsatt er «singel» Hvor bedre er ikke dette? Ikke minst for en mann og.. Føler at dette er bedre enn å snakke om at man skal være kjærester.. da kommer stresset fram. Føler at flere burde bare holde på med hverandre og stoppe derfra. Man kan være et par samtidig ikke.. føler at disse «forholdene « varer lengst... Jeg er kvinne på snart 23 år, så jeg tenker at han jeg holder på med nå bare skal la det stå sånn. Hva tenker dere ? Anonymkode: b3fc8...dac Jeg er kvinne på snart 41 og call bullshit. Men så har jeg jo også forhold bak meg som har vart over halve den tida du har vært på planeten. Anonymkode: 2cc52...160 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe dritt å dumpe noen. Noe av det verste som finnes. Jeg har funnet det så pyton at jeg flere ganger har forsøkt hardt for å "oppmuntre" menn til å være den som tar avgjørelsen. Trykke på de knappene de har gitt uttrykk for at er dealbreaker, uten å gå over til å bli direkte ufin, bare for å slippe å være den stygge ulven igjen. Anonymkode: 19906...50d Er det rart folk ikke tør å date. Selv å slå opp vil ikke folk gjøre sjøl, men skal plage den de er med 😶 Anonymkode: 2cc52...160
Milky Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 Tror det er mange forskjellige meninger om hva å holde på er. I mitt hode er det no strings attached kosing. Altså at man kan ha andre også. Holdt på med en kar en gang, og vi var veldig klare på at vi IKKE var sammen. Så møtte jeg en annen samtidig og han første fant ut, klikka helt og «slo opp»😂 ble litt forvirret 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå