AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg var vitne i en rettssak en gang, hvor jeg og ikke så mange andre visste hva som hadde skjedd. En av mine aller verste mobbere stod tiltalt i den rettssaken, og mest sannsynlig på grunn av mitt vitnemål så gikk han fri. Hadde du gjort som meg og fortalt det du visste, eller latt være å si noe og overlatt han til domstolen uten ditt frikjennende vitnemål? Anonymkode: 0a180...2f7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg hadde vert ærlig i retten. Uansett. Anonymkode: fb5db...0c6 11
PetterKanin Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Fortalt hva jeg visste, at vedkommende er idiot skal ikke bety at justismord er ok. 3
The Kitten Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 (endret) Vil du ha en hedersmedalje for å ha vært ærlig i retten og unngått straffeforfølgning? PS: Med mindre du var hovedvitne i saken er det naivt å tro at ditt vitnemål var avgjørende. Endret 2. november 2020 av The Kitten 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 25 minutter siden, The Kitten skrev: Vil du ha en hedersmedalje for å ha vært ærlig i retten og unngått straffeforfølgning? PS: Med mindre du var hovedvitne i saken er det naivt å tro at ditt vitnemål var avgjørende. Jøss, det går ikke an å starte èn eneste tråd her uten at man blir angrepet. Anonymkode: 0a180...2f7 5
Hr. Aktiv Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vitne i en rettssak en gang, hvor jeg og ikke så mange andre visste hva som hadde skjedd. En av mine aller verste mobbere stod tiltalt i den rettssaken, og mest sannsynlig på grunn av mitt vitnemål så gikk han fri. Hadde du gjort som meg og fortalt det du visste, eller latt være å si noe og overlatt han til domstolen uten ditt frikjennende vitnemål? Anonymkode: 0a180...2f7 Hadde sagt sannheten og tilføyd til slutt at jeg ikke er som ham og gjentatt det en gang til mens jeg hadde sett ham rett inn i øynene at jeg ikke er som ham. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, det går ikke an å starte èn eneste tråd her uten at man blir angrepet. Anonymkode: 0a180...2f7 Ikke rart i når man vil ha klapp på skuldra for å ikke bryte loven, lol. Så flink du er, TS!!!!!!!!! Anonymkode: 79db1...838 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Hevn på tidligere mobbere bryr jeg meg ikke om. Gidder ikke engang å snakke stygt om de bak ryggen deres. Vi var alle barn/ungdom, og enten har de blitt voksne og greie folk, eller så er de fortsatt idioter. Det spiller ingen rolle for meg. De er uansett ikke en del av livet mitt. Å skulle løyet i en rettsak ville vært totalt uakseptabelt for min del. Anonymkode: 291ff...8a3 5
Silva Pluvialis Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Jeg ville vært ærlig i en rettssak uavhengig av hvilken relasjon jeg hadde til den tiltalte.
Sunnys Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, The Kitten skrev: Vil du ha en hedersmedalje for å ha vært ærlig i retten og unngått straffeforfølgning? PS: Med mindre du var hovedvitne i saken er det naivt å tro at ditt vitnemål var avgjørende. Misunnelig? Leser mellom linjene her.. ikke tro du er noe.. gå å legg deg
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 Sikkert ikke så mange som leser det jeg skriver lengre ut i tråden, jeg burde lagt det til i HI. Men her er det altså IKKE snakk om å lyve, her er det snakk om å holde litt tilbake med det man vet. Jeg var et vitne som visste noe om hva som hadde foregått mellom offer og tiltalte, noe ikke mange andre visste da de ikke hadde vært så nær innpå dem. Et enkelt "jeg vet ikke" kunne hatt stor innvirkning på utfallet, og det ville ikke vært helt usant heller. Og nei, jeg ønsker ikke noe klapp på ryggen. Er bare nysgjerrig på hva andre ville gjort. TS Anonymkode: 0a180...2f7 1
Rosatoast Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Jeg hadde vært ærlig, man er vel under ed i retten. Hvis man har litt verdighet tenker jeg at folk flest er ærlig der, gitt. Og jeg steller meg bak @the kitten, så lenge du ikke er hovedvitne i saken - så har ikke vitnemålet ditt så mye å si. Han er frikjent, fordi saken ikke er drøy nok eller fordi bevisene er på h*n side. Ganske "storøyd" å tenke at h*n går fri, pga deg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Jeg ville så klart vært ærlig. Anonymkode: 8aff5...247
The Kitten Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 (endret) 8 timer siden, Sunnys skrev: Misunnelig? Leser mellom linjene her.. ikke tro du er noe.. gå å legg deg Nei, irritert over TS. Hvorfor skulle jeg vært misunnelig? PS. Jeg tror jeg er bedre enn deg. Så jo, jeg tror jeg er noe. Endret 3. november 2020 av The Kitten 3
The Kitten Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert ikke så mange som leser det jeg skriver lengre ut i tråden, jeg burde lagt det til i HI. Men her er det altså IKKE snakk om å lyve, her er det snakk om å holde litt tilbake med det man vet. Jeg var et vitne som visste noe om hva som hadde foregått mellom offer og tiltalte, noe ikke mange andre visste da de ikke hadde vært så nær innpå dem. Et enkelt "jeg vet ikke" kunne hatt stor innvirkning på utfallet, og det ville ikke vært helt usant heller. Og nei, jeg ønsker ikke noe klapp på ryggen. Er bare nysgjerrig på hva andre ville gjort. TS Anonymkode: 0a180...2f7 Du plikter å fortelle alt du vet som kan ha betydning for saken. Din manglende kunnskap sier meg at dette bare er oppdiktet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 Helt ærlig? Jeg vet ikke. Er vedkommende fortsatt et råttent menneske, eller har vedkommende lagt den dårlige oppførselen bak seg? Vil en farlig person gå fri, dersom feil person (mobberen) tar straffen? Jeg har mennesker i omgangskretsen som ikke tar fem flate øre for å skape drama og misnøye, og som har kraftige narcissistiske trekk. Hadde de havnet i en slik situasjon, er det godt mulig jeg ville trukket på skuldrene og latt saken gått sin gang mens jeg i mitt stille sinn tenkte «karma». Anonymkode: a0dc7...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig? Jeg vet ikke. Er vedkommende fortsatt et råttent menneske, eller har vedkommende lagt den dårlige oppførselen bak seg? Vil en farlig person gå fri, dersom feil person (mobberen) tar straffen? Jeg har mennesker i omgangskretsen som ikke tar fem flate øre for å skape drama og misnøye, og som har kraftige narcissistiske trekk. Hadde de havnet i en slik situasjon, er det godt mulig jeg ville trukket på skuldrene og latt saken gått sin gang mens jeg i mitt stille sinn tenkte «karma». Anonymkode: a0dc7...5a8 Han var nok fortsatt et råttent menneske. Var utro med en i klassen på en gjenforening noen år senere, da var han gift. Og nei, ingen farlig person ville gått fri. TS Anonymkode: 0a180...2f7
The Kitten Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var nok fortsatt et råttent menneske. Var utro med en i klassen på en gjenforening noen år senere, da var han gift. Og nei, ingen farlig person ville gått fri. TS Anonymkode: 0a180...2f7 Hva har utroskapen med deg å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 Det beste er når mobberen får sin hevn av karma. Min døde! Og jeg var glad. Anonymkode: 829c9...efb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var nok fortsatt et råttent menneske. Var utro med en i klassen på en gjenforening noen år senere, da var han gift. Og nei, ingen farlig person ville gått fri. TS Anonymkode: 0a180...2f7 Tror jeg ville fortalt sannheten i så fall. Jeg synes ikke utroskap er greit, absolutt ikke, men jeg ville ikke tenkt at det var noe som angikk meg. Anonymkode: a0dc7...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå