AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Hvor lang tid etter fødsel tok det før vektnedgangen stagnerte hos deg? Tenker litt på hva som er babykg og hva som er megkg. Ønsker å gå ned i vekt det ekstra jeg har lagt på meg men vil gjøre det litt sakte så det blir en trygg vektnedgang i forhold til giftstoffer osv i fettlagrene, og husker ikke fra førstemann når vekten stagnerte og jeg begynte å gå ned egenvekt. Anonymkode: 4da0f...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Er 5 uker siden jeg fødte og vekta har vært nokså stabil i 2 uker. Spiser masse og tenker ikke over hva jeg putter i meg akkurat nå. Er litt for mye annet å tenke på akkurat nå! Men har gått ned totalt 9 kg siden fødsel. Anonymkode: 209c3...354 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 14 dager siden fødsel, har gått ned 10kg uten å gjøre noe. Men spiser kansje litt lite, kjenner liksom ikke helt sult følelse... Jeg tror resterende 10 må jeg trene for å bli kvitt. Anonymkode: 57bc4...62b 1
tussi84 Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 La på meg 12 kg i svangerskapet. Fødte for 4 uker siden snart og alle kg er nå borte. Har ikke gjort noe for å gå ned. Jeg spiser kanskje litt sjeldnere enn det jeg gjorde mens jeg var gravid nå, type 2 til 3 ganger om dagen, men jeg er bare ikke særlig sulten. Har også spist en del usunt disse ukene, men likevel mistet alt. 2
Annekkk Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 La på meg 11 kg, nå to uker senere er 10 kg borte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå