Gå til innhold

Er dette narsissistiske trekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gruppe med denne person og jobber i team.

Fyren gjør alt som han vil, tar ikke hensyn til at andre også skal lære. Når jeg snakker til han hører han ikke etter, bokstaveig talt ignorer når jeg kommer med input til arbeidet. Eller så er han bare døv. For når jeg er opptatt, fokusert og ikke svarer på det øyeblikket, kommer jeg alltid tilbake til den personen når jeg får muligheten. For selv om jeg ikke hører hva vedkommende prøver å si til meg, så hører jeg jo stemmen, og vil spørre på nytt hva det gjaldt. Det gjør ikke denne fyren. Når han vil ha oppmerksomhet snakker han mye høyere og forventer å få oppmerksomheten med en gang. Prøvde en gang å ignorere han for å se hvordan han reagerte, da så han bare ventende og stressende ut.

Fyren er ambisiøs, og sier at vi andre har lave standarder når vi er ferdige med oppgaven, selv om vi er svært fornøyde og den har en høy standard. Men helst seriøst, oppgavene vi leverer er BRA, og det er få ting som måtte rettes. I tillegg banner denne fyren ekstremt mye og har mange plutselige bevegelser, og snakker høyt og roper til tider når han får ting til. Han ler veldig mye, ser ut som at han storkoser seg altså. Når han tar feil har jeg aldri hørt han beklage eller innrømme noe som helst, han bare lar det gå. Når andre tar feil eller gjør noe galt, gjør han narr av vedkommende, som ikke er greit. Fyren ler også av andre som ikke klarer å oppnå like gode prestasjoner.

Fyren er litt sossete også for å si det mildt, har inntrykk av at han ser ned på andre som ikke er like flinke eller privilegerte som han. Fyren har alltid på seg merkeklær som ikke passer stilen, men med store logoer og sånn for å showe off. Han har da mange venner, og er litt populær blant folk, men ikke veldig. Men han er godt likt blant mange, så tror ikke andre ser det samme som jeg gjør. Det har litt sammenheng i at andre også har litt av disse trekkene, men mye mildere da. Jeg forøvrig er ganske godt likt blant andre, ikke særlig populær, men folk synes jeg er grei og trygg å prate med. Overraskende ligner jeg litt på denne fyren også, men ikke til den graden der at jeg gjør narr av andre som ikke er like flinke eller privilegerte som meg. Fyren har nesten 0 sympati, noe jeg heldigvis fremdeles har. Merker at miljøet er litt toxic, kan ikke gjøre så mye med det enn at jeg ikke må bli som han.

Anonymkode: f9e8d...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Men har ihvertfall mange narsissistiske trekk. Må være håpløst å jobbe med en slik fyr. 

Anonymkode: d5a4f...8bf

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han høres ut som en tulling. Men om han er narisisst er umulig å si.

Skrevet

Dette er en umoden dust ja.

Anonymkode: e28c0...4b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...