AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Spørsmål til dere som har mistet og som har prøvd progesteronstøtte i første trimester. Hjalp dette? Anonymkode: ce69b...9ce
Chara Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Ja. Mistet to ganger i første trimester. Fikk derfor progesteronstøtte og spiren holdt hele veien til mål. Gikk på det ut uke 12.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 10 timer siden, Chara skrev: Ja. Mistet to ganger i første trimester. Fikk derfor progesteronstøtte og spiren holdt hele veien til mål. Gikk på det ut uke 12. Takk for svar 🙂 da krysser jeg fingrene for at det skal funke. Noen flere med sin historie? Anonymkode: ce69b...9ce
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Mistet to ganger. Fikk progesteron støtte og det var vellykket. Brukte det 12 uker. Anonymkode: 99db7...fa8
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 For noen år siden hadde jeg tre aborter på 1 år og da var jeg ute etter å prøve noe nytt. Så da jeg testet positivt for fjerde gangen ba jeg gynekologen om progresteronstøtte. Det fikk jeg, tok det til og med sv.uke 10 og spiren holdt. I år er vi prøvere igjen, og da jeg ble gravid i sommer husket jeg jo min tidligere historie. Har ikke verdens lengste lutealfase, så ønsket progresteron igjen. Fikk det, men i sv.uke 9 ble det MA.
Hopptimisten Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Jeg hadde 3 ufrivillige aborter på under 1 år og fikk progesteronstøtte den fjerde gangen jeg ble gravid! Gikk på det fra 3+3 til uke 10. Er nå 17+1 og virker som den holder løpet ut denne gangen☺️🥰 Fikk beskjed om at det ikke er sikkert det hjelper, men det er ikke skadelig heller☺️ Vet ikke om det er det som har hjulpet meg, men det føltes uansett tryggere å gjøre noe! Håper det hjelper for deg også!☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå