AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Om du utveksler blikk på butikken, treningssenter, skole, jobb etc med en jente, og du får litt utydelig "svar" tilbake - hvilke tegn mener du da skiller i mellom avvisende, sjenert og spiller hard to get? PS! Dette er ikke en moralsk diskusjon om hvor man kan utveksle blikk med noen Anonymkode: 48f6c...fa3
SlemUlv Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Det er kun blikk, uten en samtale betyr det ingenting. Imo 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Avvisende er avvisende. Med mindre hun gir tydelig signal er hun ikke interessert, og vil ikke plages. Anonymkode: 8744f...22d 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Om en kvinne møter blikket ditt i lengre enn 3 sek og samtidig tar seg i håret og fukter leppene er det et klart signal om at hun kunne tenkt seg å ha sex med deg. Anonymkode: 5985e...1c8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Tror ikke et blikk betyr så mye, hender jeg kaster blikk på mannfolk da jeg liker det jeg ser, men betyr ikke at jeg er Intr inn date eller knulle el liknende alikevel. Er lov å se:) Anonymkode: 8e4af...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Blikk betyr lite, fleste kvinner setter opp et falskt smil. Så ikke ta det som noe, glem det. Overse, ikke prøv deg. Da kan du bli anmeldt for voldtekt. Anonymkode: 6d986...170
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Av meg får du ikke svar med mindre du spør direkte. Anonymkode: 12c8d...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå