AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg har møtt en gutt har hatt følge med han i 2 mnd nå, ble revet med og glemte kondomen.. Har hatt sex på søndag og fant ut at jeg hadde eggløsning på fredag ifølge Flo appen.. Har tatt angrepille i dag men jeg leste feil på pakka.. Det hindrer ikke befruktede egg å feste seg.. Hva gjør jeg? Vente å se og snakke med legen om det? Hjelp søkes... Anonymkode: dfab5...859
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Du må bere vente og teste når du kan. Angrepillen må taes så fort som mulig, er du gravid alt så hjelper den ikke. Anonymkode: 122d0...658
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må bere vente og teste når du kan. Angrepillen må taes så fort som mulig, er du gravid alt så hjelper den ikke. Anonymkode: 122d0...658 Kan jeg ha blitt gravid allerede da? Mtp det var 2 dager mellom eggløsning og sex? Når kan jeg teste? Når jeg forventer mens? Anonymkode: dfab5...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå