Gå til innhold

Menn som syns kondom er kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med menn som vil pule uten kondom? Jeg sier klart å tydelig at jeg faen ikke vil ligge med han uten kondom, og han kommer med at vi har jo møtt hverandre før og at han syns det er kjedelig med kondom. 

han har barn fra før, og blir drit kvalm av at han gir skylda til dama.. først fordi de var unge og dumme og ikke skjønte noe om prevensjon og andre gang fordi han ble lurt av ho, og dette er samme dama han snakker om. 

lover jeg er ikke en person som dømmer andre, men denne duden gir meg bare rødt flagg.. 

han vil møtes i dag og jeg skrev ja, men nevnte jo det med kondom og han kommer med så mye bullshit om at; har du ligget med noen andre, eller er du syk? Osv osv.. siste jeg skrev nå var at jeg ønsker han det beste.. skjønner ikke hvordan jeg gadd å svare han igjen. Har vært flere måneder siden vi hadde kontakt og nå skjønner jeg godt hvorfor. 

han vet hvor jeg bor og har nr mitt, vet ikke om han kan finne seg på dukke opp uten at jeg sier ja. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: da013...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke mer selvrespekt! Kutt han ut! Blokker fra alle medier og alle nr.

Anonymkode: 2d402...bb0

Skrevet

Like dumt som at kvinner godtar det. 

Sex foregår med kondom til fast forhold og begge er testet i min verden. 

Menn godtar det når alternativet er ingen sex, så da er det jo bare å stå på kravet. 

Problemet løst. 

Anonymkode: f231a...472

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han vet hvor jeg bor og har nr mitt, vet ikke om han kan finne seg på dukke opp uten at jeg sier ja. Hva kan jeg gjøre? 

Ha kondomer liggende klare til ham.

Anonymkode: 61e5d...463

Skrevet

Eneste gangen jeg har hatt en interessant samtale med en kondom, var når jeg svelget et miniatyrfrimerke med "et uhell". Sånn ellers er de jævlig kjedelige ja.

Skrevet

Kondom er ikke vits, er jo bare å hoppe av i siste liten

Anonymkode: 9f354...79b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn godtar det når alternativet er ingen sex, så da er det jo bare å stå på kravet. 

Problemet løst. 

Jeg godtar jo ikke en drit:) sier til han at jeg ligger ikke med han uten kondom. Dessverre når jeg møt han var jeg ganske ustabil.. han visste det, og nå jobber jeg med å sette grenser for meg selv. Har aldri gjort det før, men syns fortsatt det er vanskelig å si i fra og blir ofte fort nervøs 

Skrevet

Alltid ha kondomer liggende hjemme, eller ha med deg om du går ut.
Kommer han nå uten kondomer, så blir det ikke sex. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg godtar jo ikke en drit:) sier til han at jeg ligger ikke med han uten kondom. Dessverre når jeg møt han var jeg ganske ustabil.. han visste det, og nå jobber jeg med å sette grenser for meg selv. Har aldri gjort det før, men syns fortsatt det er vanskelig å si i fra og blir ofte fort nervøs 

Du har uansett det største ansvaret for deg, og så lenge du har noe han vil ha kan du sette premisser uten å være nervøs. 

Uansett ville jeg ha kuttet ut en mann som ikke respekterer meg, og som gjorde meg nervøs. Hva er det for et grunnlag å ha sex på? Bare dumt. Av deg. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør, for din egen del kutte han helt ut! Ikke svar på meldinger, anrop etc, blokker han overalt. 

Anonymkode: 2d402...bb0

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet løst. 

Enig!

Vil legge til at har mannen/dama problemer med å godta dette, eller at det er ny informasjon for han/henne ( overhodet ikke vant til verken testing eller kondom ) så kan jo det i seg selv være et god indikator på at personen uansett bør kuttes ut.

Det er alltid best å ha en partner som på eget initiativ har vett til å beskytte seg selv og andre - er de utro så vil de iallefall da ha vett på å beskytte seg selv og indirekte også deg.

• Liker 3
Skrevet

Om de ikke vil ha kondom, dropp han. Det er DU som må sitte igjen med en eventuell baby eller må ta valget om abort. Han får ingen konsekvens ( om ikke du har kjønnssykdommer da seff)

Anonymkode: 011de...dd4

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet løst. 

Femidom er jo fortsatt å få tak i på nett. Altså kondom som brukes av kvinner. De forsvant fra butikkene da de solgte ekstremt dårlig. Kvinnene ville ikke bruke dem. Følsomheten ble svekket, og for mye knot sa de, gitt😉

Føre var, så nevner jeg at jeg bruker kondom når situasjonen tilsier at det er lurt. 

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare si: vi kan droppe kondom når vi er gift?

Burde være skremselsproganda som funker fjell på en mann som skylder to barn på samme kvinne når han ikke har brukt prevensjon. 

Anonymkode: 17731...29f

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Menn godtar det når alternativet er ingen sex, så da er det jo bare å stå på kravet

Problemet løst. 

Jeg gjør ikke det 🤷‍♂️

Anonymkode: 2cbef...175

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at det er kjedelig med kondom. Men om meningen er å hoppe på en vilt fremmed og knulle rundt, så må man så klart beskytte seg mot sykdommer. Er det snakk om et fast forhold så kan man enten ha oversikt over syklus, eller man kan ta i bruk annen prevensjon. 

Hva du kan gjøre om han kommer? Si nei? Synes du det er vanskelig? Da bør du jo kontakte politet om du er redd han kaster seg over deg og voldtar deg. 

Anonymkode: 06798...958

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondom er ikke vits, er jo bare å hoppe av i siste liten

Anonymkode: 9f354...79b

hørt om precum?

Skrevet
1 minutt siden, mjaus said:

hørt om precum?

In fact, using the pull-out method, 22% of women having regular sexual intercourse will become pregnant within a year.

With typical use, 18% of women will become pregnant within a year when using male condoms as a birth control method. Similarly, 21% of women will become pregnant when using female condoms as birth control. Using spermicides, 28% of women will become pregnant within a year of use.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/325356#pull-out-method

Metoden hvor man hopper av er altså omtrent like effektiv som kondom. Og siden jeg er flinkere enn de idiotene som ødelegger statistikken, så er det ganske sikkert.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

In fact, using the pull-out method, 22% of women having regular sexual intercourse will become pregnant within a year.

With typical use, 18% of women will become pregnant within a year when using male condoms as a birth control method. Similarly, 21% of women will become pregnant when using female condoms as birth control. Using spermicides, 28% of women will become pregnant within a year of use.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/325356#pull-out-method

Metoden hvor man hopper av er altså omtrent like effektiv som kondom. Og siden jeg er flinkere enn de idiotene som ødelegger statistikken, så er det ganske sikkert.

hurra for deg🤡

Skrevet
8 minutter siden, mjaus said:

hurra for deg🤡

Du er altså enig og aksepterer faktaen. Flott! Pull-out tilsvarer kondombruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...