AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Hei Trenger volume, issue og sidetall på en forskningsartikkel gitt ut i et tidsskrift. Problemet er at jeg ikke klarer å finne sidetall, finner kun volume og issue. Har spurt veileder, og fått svar om hvor jeg skal trykke for å finne det. Har trykket der, men ser ikke hva som er sidetallet. Kan noen hjelpe meg hvis jeg sender PM med artikkelen? Har brukt flere andre forskningsartikler der jeg uten problemer har funnet alt, men akkurat på denne sliter jeg med å finne sidetall... Anonymkode: 82fde...064
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Har du lasta ned artikkelen? Anonymkode: fd56f...fad
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du lasta ned artikkelen? Anonymkode: fd56f...fad Jepp. Veileder sa jeg måtte trykke på bibliografiske data, det har jeg gjort, men ser ikke hva som kan være sidetall. TS Anonymkode: 82fde...064
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Kan det vere brukt romertall? Anonymkode: fd56f...fad
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det vere brukt romertall? Anonymkode: fd56f...fad Tallene er vanlige tall. Problemet er at tallene som står det ikke kan være sidetall. Vanskelig å forklare, men kan sende på PM ved interesse. TS Anonymkode: 82fde...064
Ego Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Enkelte tidsskrifter som kun publiseres digitalt bruker ikke lenger sidetall. Står d noe sånt som e123? (vilkårlige tall, men e forran)? Da bruker du det som sidetall. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, Ego skrev: Enkelte tidsskrifter som kun publiseres digitalt bruker ikke lenger sidetall. Står d noe sånt som e123? (vilkårlige tall, men e forran)? Da bruker du det som sidetall. Jepp, dette blir mer og mer vanlig. Siden du (TS) sier det ikke ser ut som sidetall, tipper jeg det er en slik artikkel? Anonymkode: bd53f...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå